9 12 0 0 1 15.04.2019 Anna Deręgowska-WatzaGame of Brands. Jak marki nawiązują do kolejnych sezonów „Gry o tron”Już dziś, 15 kwietnia 2019 roku, rozpoczyna się kolejny, ósmy sezon „Gry o tron” – jednego z najgorętszych seriali naszych czasów. Rozpala on wyobraźnię nie tylko zwykłych fanów, ale także – co oczywiste – marketerów. Buzujący trend Siedmiu Królestw sprawia, że możemy oglądać mniej lub bardziej udane kreacje nawiązujące do serialu i poszczególnych postaci. Wiadomo, że wiele marek lubi wpisywać się w określone dyskusje i szuka możliwości zaistnienia w nich. marketing społecznościowy marketing wirusowy real-time marketing
0 1 0 0 8 19.10.2009 Wiktor RazmusOsobowość marki – pytania i kontrowersjeCzy marka może mieć osobowość? Zadając takie pytanie, możemy uzyskać dwie różne odpowiedzi: „tak, oczywiście, niektórym markom łatwo i naturalnie przypisać można cechy osobowościowe” oraz „nie, przecież osobowość jest właściwością wyłącznie ludzką”. zarządzanie marką
0 4 0 0 0 23.04.2019 Adam Stankiewicz, Rafał DomagałaStandy reklamowe, czyli jak zwiększać zyski i budować wizerunek w punktach sprzedażyMateriały POS to nośniki komunikatów zwracające uwagę na daną markę w punkcie sprzedaży. POS-y wyzwalają decyzje zakupowe, a więc są kategorią działań marketingowych, której bezpośrednim efektem powinno być zwiększenie sprzedaży. Jak zapewnić sobie ten efekt? customer experience handel detaliczny marketing bezpośredni shopper marketing
0 1 0 0 1 22.12.2017 Jacek SzlakNadchodzi renesans masowej komunikacjiZamierzasz przedłużyć abonament w telekomie. Niestety, oferta dla Ciebie jest gorsza niż dla nowego klienta. Nie chcą Cię zatrzymać, zaangażować. Nie walczą do upadłego o Twoją lojalność. Wrzucasz wpis na Facebooka, jakie to podłe, jak bardzo odległe od marketingu relacji. Dlaczego nie pomyślą o zasadzie Pareto? badania marketingowe felieton zarządzanie marką
2 3 0 0 3 26.08.2018 Jakub MüllerGang Świeżaków wraca jako Gang Słodziaków. Dlaczego prosty program punktowy zadziałał w Biedronce, a nie zadziałał w wielu innych sieciach handlowych?Dzisiaj rusza nowa edycja jednej z najlepszych akcji w historii polskiego marketingu. Jej mechanizm jest identyczny jak w przypadku ubiegłorocznego Gangu Świeżaków. To połączenie psychologicznych trików, dobrej organizacji i odpowiedniego wyboru momentu na start. Właśnie brak tego ostatniego czynnika sprawił, że podobne programy z maskotkami prowadzone przez inne sieci handlowe kończyły się klapą. kampanie reklamowe programy lojalnościowe i crm promocje sprzedaży
0 1 0 0 0 7.05.2019 RedakcjaZa dużo – fragment książki „Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych?”Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach coraz łatwiej podejmować decyzje bazujące na danych, ponieważ danych jest coraz więcej. Mało tego: ilość danych przyrasta wręcz w zastraszającym tempie. Nie jest to wcale takie oczywiste. badania marketingowe biblioteczka edukacja marketingowa