0 1 0 0 2 14.01.2003 Grzegorz GorajczykCzy można zarobić na drogim i złym filmie?Koszty realizacji współczesnych filmów osiągają coraz większe rozmiary. W ciągu jednego roku na ekranach amerykańskich kin pojawia się nierzadko kilkanaście filmów, których wyprodukowanie pochłonęło prawie 100 milonów dolarów. Co ciekawe, tak wysokie koszty produkcji nie są efektem długiego czasu realizacji czy też bardzo drogiej scenografii. marketing bezpośredni
0 1 0 0 0 21.01.2003 Grzegorz GorajczykAgent 007 – król product placementNiedawno na ekranach kin w Polsce zagościł najnowszy odcinek przygód niezłomnego agenta 007 - Jamesa Bonda. Film ten to jeden z prekursorów wykorzystania product placement w kinie. Już pierwsze obrazy z tego cyklu wykreowały bohatera, który chociażby pije wyłącznie wódkę marki Smirnoff. public relations
0 1 0 0 0 21.01.2003 Elżbieta BromskaBadania erotyczne jako narzędzie PRFrancuzi uprawiają o 20 proc. więcej seksu (167 razy na rok) niż Polacy (141 razy na rok). Poza tym seks Francuzów jest znacznie bardziej bezpieczny. Tylko niewiele ponad jedna trzecia kobiet (35 proc.) myślała o uprawianiu seksu z inną kobietą. public relations
0 1 0 0 0 21.01.2003 Marek RonikAktorzy na boiskuPiłkarze coraz częściej stają się aktorami w komercyjnych widowiskach futbolowych. Holenderski klub PSV Eindhoven podpisał ostatnio kontrakt na transmisje swoich meczów, jednak pod nieoficjalnym warunkiem. public relations
0 1 0 0 0 21.01.2003 Paweł PillerPrezent dla TPSATelekomunikacja Polska postanowiła zrobić szczególny prezent sobie i swoim klientom. Firma ma zamiar automatycznie uznawać każdą pierwszą reklamację danego abonenta. Bez wnikania w szczegóły, bez śledztwa, czy klient ma rację. obsługa klienta
0 1 0 0 0 21.01.2003 Piotr NowaczykReklama BMW na życzenieMarketerzy BMW nie odchodzą od sedna wizerunku firmy - dobrze zaprojektowanych i wykonanych samochodów, wyposażonych w dobry silnik i dających radość z jazdy. Aby wzmocnić tę informację, agencja Fallon Worldwide obsługująca BMW przygotowała kolejną serię krótkich filmów przeznaczonych na firmową stronę internetową. advertainment