0 1 0 0 0 12.04.2019 Paweł HaberkaNa co zwrócić uwagę przy współpracy z agencją eventową?Czym się różni gwardia narodowa od zawodowego wojska? Obie formacje mają mundury i broń. Ale jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach i to, co na pozór jest podobne, może bardzo się różnić po spojrzeniu przez lupę. Podobnie jest, jeśli chodzi o agencje eventowe. event marketing experiential marketing przetargi
1 5 0 0 0 11.04.2019 Joanna BurdekKupujący to więcej niż leady. O klientocentryzmie na M@il My Day 2019„Lepiej razić prądem, niż nudzić odbiorców” – tak dosadne stwierdzenia o potrzebie angażowania w e-mail marketingu można było usłyszeć dziś i wczoraj podczas konferencji w warszawskim Multikinie. Przede wszystkim jednak na różnych płaszczyznach odnoszono się do tematu klientocentryzmu. Bo tylko klientocentryczne marki mają obecnie szansę wygrać walkę o czas konsumenta. Relację na gorąco po M@il My Day 2019 zdaje Joanna Burdek (Brand Useful). e-mail marketing edukacja marketingowa marketing mobilny
0 15 0 0 1 10.04.2019 Maciej WoźniakAnaliza SEO w e-commerce z wykorzystaniem big data. Kluczowe czynniki rankingoweWyszukiwarki rozwijają swoje algorytmy, korzystając z ogromnych zasobów finansowych i technologicznych. Od kilku lat inżynierowie Google wykorzystują do rankingowania elementy sztucznej inteligencji, które skrywają się pod nazwą RankBrain. analityka internetowa marketing internetowy
1 6 0 0 1 9.04.2019 Jakub MüllerMarki własne kontra reszta świataRosnąca siła sieci handlowych online i offline to jedno z najciekawszych zagadnień współczesnego marketingu. To zjawisko zaniepokoiło polski rząd, a w Stanach Zjednoczonych senatorów. Między innymi dlatego, że sprawdzone przez lata sposoby walki konkurencyjnej z markami własnymi przestają działać. e-commerce handel detaliczny zarządzanie marką
10 2 0 0 1 9.04.2019 Joanna BurdekTik-tak? Tok. Czym jest ta aplikacja i skąd się bierze jej popularnośćSkąd się bierze fenomen TikToka? Co można w tej aplikacji robić i… czy branża reklamowa nie jest na nią za stara? O niesfornym TikToku pisze Joanna Burdek z agencji Brand Useful. marketing mobilny marketing społecznościowy marketing wirusowy
0 17 0 0 4 7.04.2019 Tomasz ProśniakCo nas kręci w piwie? Kilka słów o piwnym marketingu i piwnej reklamiePiwo to dla niektórych magiczne słowo, jednak piwo piwu nierówne. Kiedyś w Polsce nikt nie posługiwał się określeniami piwo rzemieślnicze czy kraftowe. Ale wraz z piwną rewolucją, która w naszym kraju przypada na lata 2010–2012, podejście konsumenckie zmieniło się diametralnie. Dużą w tym rolę odegrał marketing. event marketing felieton kampanie reklamowe zarządzanie marką