0 1 0 0 0 17.12.2002 Jacek SzlakAle po co baloniki?Tego lata nad polskim morzem można było spotkać urocze dziewczyny rozdające kupony na piwo (bezpłatne). Rozdawały je przede wszystkim innym dziewczynom i kobietom. W wybranych stoiskach można było odebrać plastikowy kufelek piwa oraz koszulkę, książkę lub balon. experiential marketing
0 1 0 0 0 14.01.2003 Hubert ZientekIdol raz jeszczeO programie "Idol", a właściwie o jednym z jego najbardziej wyróżniających się jurorów pisaliśmy już na łamach magazynu (MN, wrzesień 2002). W drugiej jednak edycji programu uwaga większości widzów skupiona była przede wszystkim na kandydatach na idola. To głównie dzięki nim program ten cieszy się aż tak dużą oglądalnością. public relations
0 1 0 0 0 14.01.2003 Bartłomiej KaraśBond – bohater wielokrotnego użytkuDzięki twórcom i głównym odtwórcom dwudziestu już filmów o agencie 007 Wielka Brytania zyskała niepowtarzalne, nieśmiertelne, niezwyciężone i niezawodne narzędzie promocji. Doceniła to nawet sama królowa Anglii Elżbieta II, która zaszczyciła swoim przybyciem premierę ostatniego filmu z tej serii – „Śmierć nadejdzie jutro”. public relations
0 1 0 0 0 14.01.2003 Bartłomiej KaraśMcDonald’s na rozdrożu?Negatywne opinie o McDonald'sie i serwowanych w jego sieci potrawach wielokrotnie już obiegały świat. Problem z otyłością jest coraz bardziej aktualny, zwłaszcza w USA, gdzie na 5 obywateli 3 cierpi na otyłość. Coraz więcej Amerykanów decyduje się na pozwanie do sądu firmę za to, że przez lata wprowadzała ich w błąd co do jakości serwowanej w niej żywności. zarządzanie marką
0 1 0 0 2 14.01.2003 Grzegorz GorajczykCzy można zarobić na drogim i złym filmie?Koszty realizacji współczesnych filmów osiągają coraz większe rozmiary. W ciągu jednego roku na ekranach amerykańskich kin pojawia się nierzadko kilkanaście filmów, których wyprodukowanie pochłonęło prawie 100 milonów dolarów. Co ciekawe, tak wysokie koszty produkcji nie są efektem długiego czasu realizacji czy też bardzo drogiej scenografii. marketing bezpośredni
0 1 0 0 0 14.01.2003 Paweł PillerMultibabykinoPod taką nazwą w Multikinie wystartował program specjalnych seansów. Dlaczego specjalnych? Bo są przeznaczone - uwaga! - dla rodziców z dziećmi poniżej ósmego miesiąca życia. media