1 10 0 0 0 7.01.2016 Mateusz LubczańskiUczuleni na ekościemę i inne odmiany pozerstwaPod koniec 2015 roku w Paryżu odbywała się 21. konferencja w sprawie zmian klimatu. Zgromadziła prezesów wielkich przedsiębiorstw, polityków, specjalistów w dziedzinie globalnego ocieplenia. Moment ten wykorzystała grupa sprzeciwiająca się rosnącej roli korporacji. Zwróciła uwagę na hipokryzję międzynarodowych firm, posługując się jednym z najpopularniejszych miejskich nośników reklamy. CSR ESG marketing partyzancki reklama zewnętrzna
4 2 0 0 0 26.08.2015 Łukasz PiosikPrawa ewolucji w reklamie zewnętrznejZ daleka wygląda jak typowy citylight, jakich pełno na przystankach autobusowych. Gdy jednak podejść i przyglądać się dłużej – reklama kawy Bahio okaże się czymś nieco innym niż zwykły kolorowy obrazek nakłaniający do kupna produktu. reklama zewnętrzna trendy
2 4 0 0 1 19.08.2015 Maciej OlechnoJaka przyszłość czeka outdoor?Aby zobaczyć, jakie zmiany w outdoorze i POS czekają nas w przyszłości, wystarczy zwrócić uwagę na niektóre nie tak dawno wdrożone pomysły. Szczególnie te, które wyprzedzały swoje czasy. Teraz czekamy na ich wersje w większej skali i częstotliwości, a także na wyższym poziomie technologicznym. reklama zewnętrzna
1 12 0 0 0 10.06.2015 Jakub MüllerZłodzieje uwagiBankomat, lotnisko, a nawet barierki rozdzielające dwupasmową jezdnię. Przekaz w takich miejscach przyciąga uwagę odbiorcy, nawet jeśli nie jest szczególnie atrakcyjny wizualnie. Wystarczy, że wykorzystuje chorobę dzisiejszych czasów: dekoncentrację. reklama zewnętrzna
0 12 0 0 1 20.05.2015 Mateusz LubczańskiOburzaj, skłócaj i… zarabiaj?Negatywna reakcja na kampanię reklamową to koszmarna sytuacja dla firmy. Czasem jedynym, co jej pozostaje, jest szybkie zakończenie działań i ogłoszenie oficjalnych przeprosin. Niezłomne trwanie przy mocno kontrowersyjnym przekazie w typowych kampaniach komercyjnych prawie się dotąd nie zdarzało. Niedawno znalazł się jednak butny śmiałek – Protein World z Wielkiej Brytanii. reklama zewnętrzna zarządzanie marką
0 1 0 0 0 12.05.2015 Tomasz BorejzaUstawa krajobrazowa jest jak grabiePrzepisy tzw. ustawy krajobrazowej czekają już tylko na podpis Prezydenta RP. Narzędzie, które otrzymają samorządy, przypomina grabie. Można nimi ogarnąć najbliższe otoczenie, ale można również grabić jedynie pieniądze. A warto pamiętać, że na grabie można też nadepnąć. reklama zewnętrzna