1 12 0 0 0 5.12.2018 Mateusz LubczańskiMikroambasador, czyli dlaczego Ben & Jerry’s wygrał, a Rebtel przegrałTakie marki jak Ben & Jerry’s (lody) czy Nyx (kosmetyki) wypromowały się dzięki dużej liczbie zwykłych konsumentów, którzy stawali się ich ambasadorami. Podobny efekt na naszym rynku próbowała osiągnąć szwedzka marka telekomunikacyjna Rebtel. Dlaczego przegrała? event marketing influencer marketing marketing społecznościowy reklama zewnętrzna
0 11 0 0 2 18.07.2018 Jakub MüllerCo kampania McDonald’s nagrodzona w Cannes Lions mówi o współczesnym brandingu? Bądź wyrazisty, a nie wyróżnialny. Albo zgińNa festiwalu Cannes Lions 2018 w kategorii outdoor zwyciężyła kampania „Next Exit”. W Polsce przeszła bez większego echa, ale warto się jej przyjrzeć. Pokazuje, w jakim kierunku zmierza zarządzanie marką. Ważniejsze niż wyróżnienie brandu staje się budowanie wyrazistych zasobów i wykorzystywanie ich w różnych mediach. kampanie reklamowe reklama zewnętrzna zarządzanie marką
0 21 0 0 0 9.02.2018 Natalia KaczorPrzestrzeń publiczna pod nowym szyldemProjekty szyldowe to – obok oczyszczania budynków ze szpecącej reklamy czy odmalowywania pastelowych fasad – jedno z działań estetyzacyjnych, których wymagają ulice polskich miast. Dobrze przeprowadzone, mogą uruchomić kolejne zmiany w przestrzeni publicznej. Opowiada o tym Stowarzyszenie Traffic Design. design reklama zewnętrzna
4 11 0 0 0 2.08.2017 Mateusz LubczańskiUwieść milenialsa w wielkim mieścieMarka piwa EB na dobre stara się powrócić do świadomości konsumentów. Rozpoczęła ciekawą kampanię i... od razu miała poważną wpadkę. Nie ona jedna. W pogoni za niestandardowymi pomysłami jeszcze co najmniej kilka innych brandów gubiło dobry smak. ambient media reklama zewnętrzna
0 9 0 0 2 7.12.2016 Jacek SzlakNie ma adblocka na muraleWedel ma problem z muralem. Przyjął propozycję od firmy dysponującej ścianą, a projekt miał zawierać wielkie logo i scenę z historii marki. Okazało się, że nie ma zgody władz na reklamę w tym miejscu. Sztuka i reklama w przestrzeni publicznej nie raz były i jeszcze będą przyczynami konfliktów. design reklama zewnętrzna
0 1 0 0 0 5.12.2016 Marcin WojdaPlanowanie kampanii OOH – jak robić to dobrze?Outdoor to medium, które działa 24 godziny na dobę. Nie sposób go wyłączyć, ale aby był efektywny, trzeba odpowiednio zaplanować kampanię. Czasem jeden dobrze zlokalizowany nośnik reklamy zewnętrznej może zdziałać bardzo wiele. Jak dobrze zaplanować kampanię OOH? Istnieje kilka podstawowych i godnych polecenia zasad. reklama zewnętrzna