0 1 0 0 0 16.04.2019 Mieszko MajJak zbudować przyjazne środowisko pracy dla pokolenia Y w branży marketingowej?O pokoleniu Y mówi się dużo w aspekcie badań postaw i zachowań konsumenckich. Demograficznie stanowi ono pokaźną grupę, która konsumuje usługi, jest biegła w mediach społecznościowych i wymagająca pod względem zainteresowania contentem oraz kreacją. To podstawy, które zdominowały postrzeganie igreków w oczach pracodawców. Jednak konsumpcja a postawy i zachowania w pracy to nie to samo. Są to odrębne obszary wymagające poświęcenia im należytej uwagi. employer branding public relations zarządzanie marką
0 1 0 0 2 2.04.2019 Łukasz WołekJakiego specjalisty ds. mediów społecznościowych nie warto zatrudniać?Wydawać by się mogło, że odpowiedź na to pytanie jest dosyć prosta. Wystarczy omijać ludzi, którzy nie mają właściwych kompetencji – i już jesteśmy na dobrej drodze do odnalezienia naszego idealnego pracownika. Jak to jednak bywa w życiu, nie wszystko jest czarne lub białe. public relations zarządzanie marką
2 2 0 0 0 25.03.2019 Szymon SzymczykNext level – nowe wyzwania komunikacyjne dla firm IT, działaczy społecznych i politykówKlimat wokół nowych technologii się zmienił. Informacje o wątpliwych etycznie praktykach biznesowych, wyciekach danych oraz społecznych i ekonomicznych skutkach ubocznych sprawiły, że w oczach opinii publicznej branża tech straciła niewinność i jednoznacznie pozytywny wizerunek. felieton public relations trendy
0 1 0 0 0 14.03.2019 Patrycja SawiukName of the game. Najciekawsze tytuły prasy korporacyjnejNaming to sztuka grania w słowa. To takie scrabble w ujęciu biznesowym. Punkty zbierasz za każdym razem, gdy np. tytuł prasowy przenika do codziennego języka czytelników, dobrze się kojarzy, jest utożsamiany z rzetelną informacją i wysoką jakością. Te same zasady dotyczą tytułów magazynów wydawanych przez firmy. felieton public relations zarządzanie marką
0 4 0 0 0 28.02.2019 Testa CommunicationsSukces Zimowego Narodowego sukcesem łyżwiarstwaJeszcze do 3 marca na PGE Narodowym trwa Zimowy Narodowy. To największe lodowisko w Polsce. Jedna z najciekawszych zimowych atrakcji stolicy licznie przyciąga fanów łyżew. Hitem tegorocznej edycji są „Poranki dla dzieci z PGE Energia Ciepła”. Z zajęć tych w bieżącym sezonie skorzystało już prawie 6 tys. dzieci, co jest potwierdzeniem coraz większej popularności łyżwiarstwa wśród najmłodszych. marketing polityczny i miejsc marketing sportowy public relations
2 1 0 0 0 4.02.2019 Mateusz LubczańskiDobre case study zaczyna się od trzęsienia ziemiDla realizatora udanych działań w jakiejś dziedzinie case study jest sposobem na przyciągnięcie nowych klientów i pokazanie własnych umiejętności. Nie każdy jednak wie, co dobre case study powinno zawierać. Na pewno nie powinno być słodką laurką wystawianą samemu sobie – nudną, przewidywalną i mało konkretną. content marketing public relations zarządzanie marką