0 5 0 0 0 26.03.2019 Justyna BakalarskaProgram lojalnościowy może spowszednieć. Nie pozwól na to!Chcesz tworzyć skuteczne programy lojalnościowe? Takie, które wciąż będą przyciągać uwagę uczestników, wpływać pozytywnie na postawy konsumenckie, a także wykorzystywać możliwości najnowszych technologii? Musisz trzymać rękę na pulsie i nieustannie optymalizować swoje działania. Pomoże ci w tym nowy raport „Programy lojalnościowe 2019”. programy lojalnościowe i crm
0 4 0 0 0 23.10.2018 Piotr MirowskiLojalny zawsze w cenie. Promowanie aplikacji programów lojalnościowych w praktycePrzyszłość programów lojalnościowych jest nieodłącznie związana z aplikacjami mobilnymi. Taki kierunek wskazują preferencje, a coraz częściej i przyzwyczajenia klientów. O co więc trzeba zadbać, aby program na smartfonie stanowił dla użytkownika faktyczną wartość? analityka internetowa marketing internetowy marketing mobilny programy lojalnościowe i crm
2 3 0 0 3 26.08.2018 Jakub MüllerGang Świeżaków wraca jako Gang Słodziaków. Dlaczego prosty program punktowy zadziałał w Biedronce, a nie zadziałał w wielu innych sieciach handlowych?Dzisiaj rusza nowa edycja jednej z najlepszych akcji w historii polskiego marketingu. Jej mechanizm jest identyczny jak w przypadku ubiegłorocznego Gangu Świeżaków. To połączenie psychologicznych trików, dobrej organizacji i odpowiedniego wyboru momentu na start. Właśnie brak tego ostatniego czynnika sprawił, że podobne programy z maskotkami prowadzone przez inne sieci handlowe kończyły się klapą. kampanie reklamowe programy lojalnościowe i crm promocje sprzedaży
0 4 0 0 0 19.12.2017 Artykuł sponsorowanyNarzędzia budowy wizerunku w branży hotelarskiejW dobie stałego rozwoju narzędzi marketingowych można stwierdzić, że ich znaczenie dostrzegły już niemal wszystkie gałęzie biznesu. Dotyczy to także branży hotelarskiej, której liderzy, jak Best Western, wykorzystują ich potencjał. programy lojalnościowe i crm zarządzanie marką
0 1 0 0 0 20.11.2017 Artykuł sponsorowanyCRM: R jak relacja, R jak reputacjaSystemy do zarządzania relacjami z klientem (ang. Customer Relationship Management) mają jedną „funkcję”, z istnienia której możesz nie zdawać sobie sprawy. Pomagają w budowaniu reputacji Twojej firmy. programy lojalnościowe i crm
0 2 0 0 0 12.11.2017 Artykuł sponsorowanyJak wprowadzić skuteczny program wsparcia sprzedaży?Czy chcesz stale podnosić efektywność działań sprzedażowych? Zależy Ci na rozwiązaniu, które sprawdzi się zarówno w podnoszeniu motywacji wewnętrznych sił sprzedaży, jak i budowaniu relacji z kontrahentami? Jeśli dążysz do optymalizacji kosztów, powinieneś to przeczytać. programy lojalnościowe i crm