0 1 0 0 1 6.07.2018 Albert HupaCo po RODO? Czy można i czy warto wyciągać od internautów jak najwięcej danych?W jakim stopniu mogę zbierać dane od internautów? Jak mogę je wykorzystywać? Po wejściu w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych jeszcze nie wszyscy internetowi gracze mają co do tego pewność. Wynika to z dwóch powodów. Nie do końca wiadomo, jak interpretować nowe prawo. A przede wszystkim – czy internauci zmienili swoją postawę wobec danych osobowych. marketing internetowy marketing społecznościowy prawo
0 3 0 0 0 20.04.2018 Artykuł sponsorowanyFacebook Lead Ads w zgodzie z RODO. Jak skutecznie i bezpiecznie zbierać leady przez Facebooka?Narzędzia Facebook Lead Ads nie muszę Ci chyba przedstawiać. W najprostszej i najbardziej popularnej wersji działa ono w ten sposób, że dwa kliknięcia użytkownika w obrębie portalu wystarczą, by reklamodawca dopisał do swojej bazy marketingowej jego dane, pozyskane z Facebooka. e-commerce e-mail marketing edukacja marketingowa prawo
0 3 0 0 1 7.03.2018 Szymon DyrlagaCzy stosujesz e-mail marketing zgodnie z RODO?Od co najmniej kilku miesięcy gorącym tematem w branży jest RODO. Nic zresztą dziwnego. Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych wprowadza spore zmiany w prawie powstałym w dużej mierze na podstawie dyrektywy unijnej z 1995 roku. Zobacz, jakie wymagania musisz spełnić, by zbierać adresy mailowe i wysyłać newslettery zgodnie z RODO. A jak może ci w tym pomóc dobry system do e-mail marketingu? e-mail marketing marketing internetowy prawo
0 4 0 0 0 18.12.2017 Mateusz LubczańskiMały ekran bez dużego piwa – komu zaszkodzi ograniczenie reklamy marek piwnych w telewizjiTrzy godziny. O tyle mniej w ciągu doby ma być reklam marek piwa w telewizji – według planów Ministerstwa Zdrowia. Stacje telewizyjne poradzą sobie bez problemu. Trudniej będzie reklamodawcom, którzy muszą poszukać innego sposobu na dotarcie do konsumentów. prawo zarządzanie marką
0 8 0 0 0 9.10.2017 Jakub MüllerO co chodzi w ustawie o retuszu zdjęć reklamowych, uchwalonej we Francji?Z polskiej perspektywy ustawa o retuszowaniu zdjęć reklamowych przypomina niewyraźne zdjęcie. Wszyscy na nie spojrzeli, ale mało kto dostrzegł szczegóły. Uchwalenie ustawy odnotowała większość mediów, a i tak pozostało kilka niejasności. kampanie reklamowe prawo
0 1 0 0 0 28.08.2017 Katarzyna UłasiukPrzepisy RODO utrudnią profilowanie klientów25 maja 2018 roku w całej Unii Europejskiej zacznie obowiązywać Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Znacząco rozszerza ono kontrolę obywateli nad tym, jakie informacje na ich temat są zbierane, przez kogo i w jaki sposób są przetwarzane. Szczególne wyzwanie stoi przed firmami stosującymi zautomatyzowane profilowanie klientów, czyli narzędzia takie jak marketing automation oraz big data. marketing internetowy prawo