1 2 0 0 0 10.03.2019 Jakub MüllerDokąd zmierza Netflix, czyli czy albańska armia podbije światCzy Netflix, który stworzył „House of Cards”, a ostatnio oscarową „Romę”, wprowadzi reklamy? Największy na świecie serwis streamingowy kilka lat temu przekonał Polaków, że warto płacić za filmy i seriale bez reklam. Dzisiaj rynek streamingu odzwierciedla paradoksy hiperkonkurencji typowe dla rynku mediów i reklamy. marketing internetowy marketing społecznościowy media
3 1 0 0 0 24.02.2019 Daniel KotlińskiPlatforma rozrywkowa, a nie księgarnia z opcją abonamentu. Perspektywy i plany rozwoju marki StorytelAudio, tak jak sam storytelling, ma nieskończone możliwości. Czy zatem działająca nad Wisłą od trzech lat aplikacja z materiałami audio ma szansę stać się jedną z najczęściej wybieranych platform abonamentowych? O rozwijaniu tej marki pisze Daniel Kotliński, marketing manager w agencji Social Tigers na podstawie rozmowy z Jakubem Barzakiem, marketing managerem Storytel Polska. marketing mobilny marketing społecznościowy media storytelling zarządzanie marką
0 1 0 0 3 28.11.2018 Jacek SzlakPiłeczka jest po naszej stronieLudzie potrafią być naiwni. Nie weryfikują informacji, łatwo ulegają emocjom, zamykają się w swoich bańkach informacyjnych. Owszem, jako marketerzy możemy to wykorzystać. Owszem, często tak robimy. Tylko zadajmy sobie pytanie, czy warto w imię osiągania krótkoterminowych celów poświęcać wartości, których nośnikami mają być marki. content marketing felieton media public relations
0 1 0 0 1 16.11.2018 Adriana KrawiecCzy w dobie fake newsów dziennikarz może zwiększyć wartość prawdy?Postprawda i lukratywna prawda, czyli fake newsy – czy do końca opanują przestrzeń medialną? Czy wciąż jeszcze możemy ufać informacjom? I jaka w tej sytuacji jest rola dziennikarza? Kilka przemyśleń na te niełatwe tematy po tegorocznym Festiwalu Conrada. felieton media
0 1 0 0 0 27.09.2018 Katarzyna WolniewiczTransakcja życia. Mały wydawca przed perspektywą sprzedaży tytułuPolski rynek prasy B2B charakteryzuje się małą dynamiką w porównaniu do rynków zachodnich. Również na nim jednak właściciele i wydawcy, zwłaszcza mający w portfolio tylko jeden tytuł, mogą rozważać opcję jego sprzedaży. Jakie są tego powody? Kto może być zainteresowany kupnem? Na co może liczyć sprzedający? media zarządzanie marką
1 3 0 0 1 4.07.2018 Mateusz LubczańskiReklamy na wymiar. Telewizja jeszcze nie umieraCiasteczka, profilowanie i dobieranie reklam dla każdego indywidualnego użytkownika. Internetowy standard niedługo trafi do telewizji. Pogłoski o jej śmierci ponownie wydają się przesadzone. kampanie reklamowe media trendy