0 3 0 0 0 12.07.2017 Jakub MüllerPióra do wynajęcia. Czy płatne komentarze online zwiększają sprzedaż?Płatne komentarze to dla wielu plaga Internetu. Dla innych narzędzie – tanie, szybkie i łatwo dostępne. Reklamodawcy płacą za fałszywą szeptankę. Nie wiadomo tylko, czy zwiększają sprzedaż proporcjonalnie do zainwestowanego budżetu. marketing społecznościowy marketing szeptany
0 2 0 0 1 10.04.2013 Iwona GniedziejkoCzy rekomendacja ma płeć? I czy jest kobietą?Czy skłonność do rozpowszechniania opinii o produktach to faktycznie bardziej kobieca niż męska cecha? Jak przełożyć naturalne zamiłowanie kobiet do rozmowy, nawiązywania relacji i dzielenia się informacjami na skuteczność działań w ramach marketingu rekomendacji? Czy można powiedzieć, że rekomendacja ma płeć? Stawiamy tezę, że tak. I oczywiście – że jest kobietą. marketing szeptany
0 5 0 0 0 21.06.2012 Michał SiejakNet Promoter Score – wskaźnik kondycji marki, który trzeba bacznie obserwowaćJaki jest związek między tempem wzrostu organizacji lub marki a poziomem satysfakcji konsumenta? Jak poziom tej satysfakcji jest skorelowany ze skłonnością konsumenta do rekomendowania naszej marki? Które mechanizmy marketingowe najefektywniej pobudzą bezpośrednie rekomendacje konsumenckie (WoM)? To jedne z najważniejszych pytań, jakie możemy zadać w rzeczywistości napędzanej konsumenckim doświadczeniem marki. marketing szeptany
3 2 0 0 0 23.05.2012 TangoDeltaSkromny węzełek z gramiNiedawno zakończyło się kolejne wydanie akcji promocyjnej Humble Indie Bundle, której, wbrew nazwie, do skromności dość daleko. Trudno bowiem taką cechę przypisać promocji zdolnej w dwa tygodnie (14 kwietnia – 3 maja) dać firmie przychód w wysokości ponad 800 tysięcy dolarów. marketing szeptany
1 1 0 0 0 20.02.2012 Katarzyna TrzeciakSoft drinki na uczelniach: kłopot z marketingiem szeptanymW USA uczelnie wiążą się z konkretnymi markami napojów: w jednych wyłączność ma Pepsi, w innych Coca-Cola. Kontrakty zawierane są na wiele lat, a spektakularnym przejściom pod skrzydła konkurencyjnej marki towarzyszą komentarze w mediach. Nic dziwnego, gdyż chodzi tu o wielomilionowe kwoty, a także budowanie lojalności wobec konkretnego brandu. Jej miarą był chociażby przypadek represji wobec studenta, który kilka lat temu wystąpił w koszulce „przeciwnej drużyny”. marketing szeptany
4 2 0 0 3 17.02.2012 Rafał WojsznisPłynąć na fali plotkiBuzz marketing jest jedną z najbardziej wymagających technik promocji. Tutaj efektu przyjętej strategii nie da się do końca przewidzieć. Nie uwzględnia się grupy docelowej, potencjalnych klientów. Ale rezultaty potrafią być spektakularne. marketing szeptany