9 12 0 0 1 15.04.2019 Anna Deręgowska-WatzaGame of Brands. Jak marki nawiązują do kolejnych sezonów „Gry o tron”Już dziś, 15 kwietnia 2019 roku, rozpoczyna się kolejny, ósmy sezon „Gry o tron” – jednego z najgorętszych seriali naszych czasów. Rozpala on wyobraźnię nie tylko zwykłych fanów, ale także – co oczywiste – marketerów. Buzujący trend Siedmiu Królestw sprawia, że możemy oglądać mniej lub bardziej udane kreacje nawiązujące do serialu i poszczególnych postaci. Wiadomo, że wiele marek lubi wpisywać się w określone dyskusje i szuka możliwości zaistnienia w nich. marketing społecznościowy marketing wirusowy real-time marketing
10 2 0 0 1 9.04.2019 Joanna BurdekTik-tak? Tok. Czym jest ta aplikacja i skąd się bierze jej popularnośćSkąd się bierze fenomen TikToka? Co można w tej aplikacji robić i… czy branża reklamowa nie jest na nią za stara? O niesfornym TikToku pisze Joanna Burdek z agencji Brand Useful. marketing mobilny marketing społecznościowy marketing wirusowy
5 5 0 0 0 28.03.2019 Katarzyna Jakubów-TykaPozycjonowanie filmów na YouTube – poznaj najważniejsze czynniki rankingoweCzy wystarczy tworzyć kolejne filmy i umieszczać je na YouTube, a one same zaczną przekładać się na większą rozpoznawalność marki czy sprzedaż? Nie. Trzeba jeszcze wiedzieć, jak zwiększyć widoczność firmowych materiałów wideo. Oprócz tego warto budować społeczność, która kupuje oferowane produkty lub usługi. analityka internetowa content marketing marketing internetowy marketing społecznościowy wideomarketing
1 2 0 0 0 10.03.2019 Jakub MüllerDokąd zmierza Netflix, czyli czy albańska armia podbije światCzy Netflix, który stworzył „House of Cards”, a ostatnio oscarową „Romę”, wprowadzi reklamy? Największy na świecie serwis streamingowy kilka lat temu przekonał Polaków, że warto płacić za filmy i seriale bez reklam. Dzisiaj rynek streamingu odzwierciedla paradoksy hiperkonkurencji typowe dla rynku mediów i reklamy. marketing internetowy marketing społecznościowy media
0 5 0 0 0 5.03.2019 Małgorzata WolskaStrategia w głowie, nie na papierze, czyli jak polskie firmy wnętrzarskie planują działania content marketingoweMarki wnętrzarskie chętnie dzielą się treściami za pośrednictwem internetu. Stało się to już powszechną praktyką. Szkoda tylko, że jeszcze mało usystematyzowaną, szczególnie w kontekście planowania działań. Takie wyniki przyniosło badanie agencji Sfera Group „Content marketing w branży wnętrzarskiej. Trendy 2019”. content marketing influencer marketing marketing społecznościowy
0 1 0 0 1 28.02.2019 Piotr KujawaBlogi profesjonalne w branży IT – 5 błędów naszych interfejsówNiemal każdy software house, producent oprogramowania czy świadomy przedsiębiorca w branży IT publikuje artykuły na swoim blogu, niejednokrotnie w języku angielskim. Niestety, czasami nie przynosi to większych korzyści. Kliknięć może być wiele, ale porzucalność stron jest równie wielka. Może warto zwrócić uwagę na UI (user interface)? content marketing marketing internetowy marketing społecznościowy