0 2 0 0 2 2.03.2011 Maciej StanuschCzy wirtualni doradcy zastąpią ankieterów?Polskie firmy coraz częściej wykorzystują wirtualnych doradców w roli narzędzia badawczego służącego do analizy zachowań konsumenckich. Wirtualny doradca, inaczej zwany wirtualnym asystentem lub chatbotem, umieszczony na firmowej stronie internetowej może pełnić funkcję ankietera prowadzącego wywiady kwestionariuszowe z respondentami w Internecie. Wirtualny ankieter jest zaprogramowany na zdobywanie informacji o osobach odwiedzających serwis WWW. Chatbot prowadzi swobodny dialog, zadaje pytania oraz zapisuje rozmowy. marketing relacji
0 1 0 0 0 10.12.2010 Katarzyna RekEmployer branding, czyli jak stworzyć silną markę pracodawcyWzrost wskaźników biznesowych, umacnianie przewagi konkurencyjnej, budowa lojalności i zaufania wśród pracowników, partnerów biznesowych oraz klientów – to cele, które stawia przed sobą niejedna polska firma niezależnie od branży, w której działa. Ich realizacja uzależniona jest od wielu czynników. Jednym z najistotniejszych jest reputacja przedsiębiorstwa jako pracodawcy. marketing relacji
0 1 0 0 3 12.10.2010 Polskie Stowarzyszenie Emitentów Kart PodarunkowycPrzyszłość kart podarunkowych w PolscePopularne na całym świecie – w Polsce funkcjonują od kilku lat jako alternatywa dla nietrafionych prezentów. Z taką formą podarunku zetknęło się już 40% Polaków. Mowa o kartach podarunkowych, które zdobywają u nas coraz większą popularność jako sposób na obdarowanie bliskich, znajomych czy pracowników. Mogą być one również wykorzystywane w procesie prywatnej refundacji leków lub jako element świadczeń socjalnych. marketing relacji
0 1 0 0 0 13.05.2010 Tomasz RzeźnikĆwiczenia z lojalnościZ jakich narzędzi marketingu powinny korzystać kluby fitness? Jak kształtować pozytywne relacje z klientami? Jakie są przyczyny ich odpływu oraz jak szkolić pracowników, aby posiadacze karnetów pozostawali lojalni? Na te pytania odpowiadali podczas poznańskich targów Fit-Expo prelegenci IV edycji Fitness Marketing Event. marketing relacji
0 3 0 0 6 11.02.2010 Jakub MüllerCopywriting dobrego sercaTrzy dni, ponad sześćdziesięciu klientów, niemal sto godzin konsultacji. To bilans działania Idea Shop, partyzanckiej agencji reklamowej. Chętni, głównie właściciele małych firm, niedysponujący dużymi środkami finansowymi, uzyskiwali od pracowników agencji obsługującej takie koncerny jak Unilever czy Ford darmowe porady, jak zbudować markę oraz przyciągnąć i zatrzymać klientów. marketing relacji
0 1 0 0 0 13.11.2009 Jakub MüllerMatki blogerki promują Procter & Gamble„Rouge” to magazyn wchodzący właśnie na rynek amerykański. Trudno odróżnić go od czasopism z segmentu premium, takich jak „Marie Claire” czy „Elle”. Tyle tylko, że jego wydawcą i właścicielem jest Procter & Gamble. Aby wypromować swą wydawniczą inicjatywę w USA, koncern korzysta m.in. z opiniotwórczej siły matek blogerek. marketing relacji