3 1 0 0 0 2.07.2014 QuestusInny wymiar konkurowania – kultura organizacyjna i relacje z klientami (case study Astor)Wszystko zaczęło się od sterownika programowalnego marki GE, który z USA przysłał mu brat. Stefan Życzkowski, prezes i założyciel firmy Astor szybko zorientował się, że aby mógł zrobić z niego użytek, potrzebuje olbrzymiej wiedzy. Postanowił, że tę wiedzę zdobędzie i na tym oprze swój biznes. marketing relacji
5 8 0 0 0 9.10.2013 Kamila PokójKleenex przewidzi katarJak przyciągnąć uwagę klientów? Dobrze sprawdzają się wyróżniające strony i aplikacje – im bardziej interaktywne i inne od tych stosowanych przez konkurencję, tym lepiej. Kleenex postawił na prognozowanie kataru: Achoo by Kleenex podpowiada, kiedy możemy złapać przeziębienie lub grypę. marketing relacji
10 21 0 0 7 6.08.2013 Jacek SzlakReal-time marketing – od śmiesznych obrazków do poważnego biznesuReal-time marketing to obecnie bardzo modne pojęcie, często sprowadzane do szybkiego publikowania chwytliwych obrazków. Ma jednak nieco dłuższą historię i szersze znaczenie, które można pokazać na przykładach nie tylko Oreo albo przechwytywania memów. To także działania oparte na monitoringu social media, podejmowane przez marki takie jak Da Grasso, Kleenex, KLM czy WOŚP. marketing relacji real-time marketing
1 9 0 0 5 30.10.2012 Michał SiejakInbound marketing – sensowna nowość czy kolejne puste marketingowo pojęcie?Inbound marketing to jedno z najmodniejszych obecnie pojęć w świecie marketingu. Do takich nowości należy podchodzić ze sceptycyzmem, zakładając, że bardziej służą one interesom firm, które o nich mówią, niż stanowią jakąkolwiek rewolucję w danej dziedzinie. Taka perspektywa pozwala lepiej przyjrzeć się samemu pojęciu, jak i narzędziom, które wchodzą w jego zakres. content marketing marketing relacji
0 9 0 0 3 15.12.2011 BNI PolskaNetworking a płećPolscy profesjonaliści wolą brać udział w zwykłych, nie zaś typowo networkingowych spotkaniach biznesowych. Jeśli jednak zdecydują się na prowadzenie networkingu, osiągają więcej korzyści, gdy w spotkaniach uczestniczą osoby różnej płci – wynika z badania „Networking a płeć”, którego wyniki zaprezentowane zostały 18 listopada br. podczas konferencji „Biznes to relacje” w Warszawie. marketing relacji
0 1 0 0 6 29.03.2011 Tomasz PakulskiZakupy grupowe to dopiero początekZakupy grupowe przebojem wdarły się w krajobraz e-commerce. Ogromne zniżki, jakie oferują wyrastające jak grzyby po deszczu klony Groupona, powinny jednak być wstępem do budowania relacji z klientami, tak łatwo pozyskanymi. Bez tego marka nie pozostanie w świadomości nabywcy, kuszonego wciąż nowymi ofertami. A co zrobić, by klient nie tylko wykupił pakiet, ale wrócił do danego usługodawcy, płacąc już sto procent ceny? marketing relacji