11 11 0 0 0 30.06.2017 Joanna BurdekAmbienty na piątkę, czyli 5 razy NCzasem wśród tysięcy przekazów marketingowych napotykamy taki, który sprawia, że robimy wielkie WOOW. To WOOW może wywołać w nas zwykła reklama telewizyjna, ale znacznie częściej taki efekt wzbudzają dobrze przemyślane przedsięwzięcia ambientowe. Prawdziwe ambienty na piątkę. ambient media marketing mobilny marketing wirusowy
3 8 0 0 1 20.08.2014 Martyna KosakowskaGra o tron? Raczej o króla. 7 kreatywnych przykładów, jak pozyskiwać kandydatów do pracyNajwiększą bolączką HR-owców w 2014 roku – jak wynika z raportu „HR-owca portret własny”, opublikowanego w czerwcu przez portal Pracuj.pl – jest zbyt mała liczba napływających aplikacji. Jak więc skutecznie rekrutować? Poniżej kilka inspirujących kampanii. marketing partyzancki
8 4 0 0 1 4.12.2013 Jacek SzlakMała rzecz, a cieszy – baloniki, kłódki, mydło czy zabawki w akcjach partyzanckichProsty pomysł, który rozwiązuje jakiś prawdziwy problem: z doświadczeniem klienta, z wizerunkiem marki, a czasem pomaga rozwiązywać rzeczywiste problemy społeczne. Prosty, tani, partyzancki, a przez to atrakcyjny, niecodzienny, zwracający uwagę lub – o wiele ważniejsze – nakłaniający do określonej aktywności. ambient media marketing partyzancki
4 5 0 0 1 22.11.2013 Kinga GawryszewskaIdź w miasto za głosem ze znalezionej komórki. Nietypowe zwiedzanie Szanghaju, Nowej Huty, Warszawy, Łodzi…Na szanghajskiej ulicy znajdujesz telefon. Nie zdążyłeś odszukać kontaktu do właściciela, a już zaatakował cię SMS: „Próbujesz nam ukraść komórkę? Jeśli chcesz ją oddać, wsiądź do taksówki. Tej, która właśnie podjeżdża”. I co robisz? Wsiadasz? ambient media marketing partyzancki
4 9 0 0 0 8.03.2013 Agnieszka JaszczWłóczkowe kwiaty w mieście, czyli pomysł Toyoty na nową porcję dobrej energiiCzy reklamowanie się za pomocą dzierganych kwiatków przystoi marce kojarzonej z precyzją i technologią, jak Toyota? Jak najbardziej, w końcu to również brand dbający o bliskie konotacje z ekologicznością i naturalnością. marketing partyzancki
3 5 0 0 0 10.01.2013 Kornelia Głowacka-WolfIle telefonów porwali kosmici, czyli eksperyment społeczny VodafoneCo zrobisz, gdy znajdziesz telefon komórkowy? Przejrzysz listę kontaktów i zadzwonisz pod numer opatrzony nazwą „mama”? Z lubością zaczniesz przeglądać SMS-y, zadzwonisz do znajomego z drugiej półkuli czy dasz ogłoszenie o zgubie w Internecie? Jeśli niedawno odwiedziłeś Holandię i przypadkowo znalazłeś smartfon, to bardzo możliwe, że Vodafone NL dobrze wie, co z nim zrobiłeś. marketing partyzancki