0 6 0 0 0 5.02.2019 Andrzej OgonowskiPromocja SMS-owa. Nic prostszego? No to popatrzcie…Nawet znanym markom zdarzają się duże potknięcia w kampaniach z wykorzystaniem SMS-ów. Na czym polegają te błędy? Najczęściej na niedocenieniu siły i szybkości działania narzędzia, jakim jest krótka wiadomość tekstowa. Kto się nigdy nie potknął, niech pierwszy rzuci kamieniem! Ponieważ jednak opisane niżej przewinienia uległy już kilkuletniemu przedawnieniu, możemy dziś o nich spokojnie porozmawiać. I sporo się dzięki nim nauczyć. felieton marketing bezpośredni marketing mobilny
0 1 0 0 0 22.01.2019 Michał PietruszkaPomiar i analiza zachowań użytkowników wewnątrz aplikacjiPomiar zachowań i lojalności użytkowników są kluczowymi czynnikami, które mogą przełożyć się na sukces aplikacji. Dlatego bardzo ważną kwestią jest uzyskanie jak najbardziej szczegółowej wiedzy na temat tego, jak często i w jaki sposób użytkownicy z niej korzystają. analityka internetowa marketing mobilny
0 4 0 0 4 10.01.2019 Luiza PawłowskaTrendy, na które powinieneś zwrócić uwagę, projektując stronę internetową w 2019 rokuPiękna, schludna, zawierająca wszystkie informacje w zasięgu trzech klików… Jak zaprojektować stronę WWW, aby efektywnie i efektownie komunikować się z odbiorcami w 2019 roku? Oto trendy, które trzeba uwzględnić, planując zmianę strony internetowej w nadchodzącym roku. design marketing internetowy marketing mobilny trendy
0 1 0 0 3 3.01.2019 Aleksandra Czapiewska neé Kijewska, Ewelina KrajewskaJak sprzedawać kosmetyki z wykorzystaniem platformy marketing automation?Stało się! Wybrałeś i wdrożyłeś w firmie narzędzie do automatyzacji marketingu. Teraz korzystaj z jego cennych możliwości. Ale po jakie konkretnie rozwiązania sięgnąć, by otrzymać świetny zwrot z inwestycji? Skąd czerpać pomysły? Jak przekuwać czas i energię w efektywne projekty? Oto przykład, który cię zainspiruje. analityka internetowa e-commerce handel detaliczny marketing mobilny
0 6 0 0 0 20.12.2018 Marta Nasiadka, Łukasz SuchyZmiany SEO i SEM w 2018 roku – podsumowanieW roku 2018 doczekaliśmy się wielu nowości zarówno w zakresie SEO, jak i w ramach Google Ads. Były to nie tylko zmiany kosmetyczne, ale również takie, które znacząco wpłynęły na pracę specjalistów. analityka internetowa marketing internetowy marketing mobilny marketing społecznościowy
0 5 0 0 0 26.11.2018 Radosław SosnowskiKiedy pierwszy takt chwyta za serce. Raport IAB na temat interaktywnej reklamy wideoInteraktywne reklamy wideo typu shoppable są skuteczne – pokazał opublikowany niedawno raport IAB „The Interactive Ad Effect: CTAs in Mobile Video Shoppable Ads”. Reklama wzbogacona o element interaktywny przyciąga wzrok odbiorcy dwa razy dłużej niż reklama tradycyjna. Dzięki temu bardziej angażuje, lepiej zapada w pamięć oraz poprawia wizerunek promującej się w ten sposób marki. Wyniki badania komentuje szef interaktywnej platformy wideo Tagmax, Radosław Sosnowski. marketing internetowy marketing mobilny marketing społecznościowy wideomarketing