9 12 0 0 1 15.04.2019 Anna Deręgowska-WatzaGame of Brands. Jak marki nawiązują do kolejnych sezonów „Gry o tron”Już dziś, 15 kwietnia 2019 roku, rozpoczyna się kolejny, ósmy sezon „Gry o tron” – jednego z najgorętszych seriali naszych czasów. Rozpala on wyobraźnię nie tylko zwykłych fanów, ale także – co oczywiste – marketerów. Buzujący trend Siedmiu Królestw sprawia, że możemy oglądać mniej lub bardziej udane kreacje nawiązujące do serialu i poszczególnych postaci. Wiadomo, że wiele marek lubi wpisywać się w określone dyskusje i szuka możliwości zaistnienia w nich. marketing społecznościowy marketing wirusowy real-time marketing
1 5 0 0 0 11.04.2019 Joanna BurdekKupujący to więcej niż leady. O klientocentryzmie na M@il My Day 2019„Lepiej razić prądem, niż nudzić odbiorców” – tak dosadne stwierdzenia o potrzebie angażowania w e-mail marketingu można było usłyszeć dziś i wczoraj podczas konferencji w warszawskim Multikinie. Przede wszystkim jednak na różnych płaszczyznach odnoszono się do tematu klientocentryzmu. Bo tylko klientocentryczne marki mają obecnie szansę wygrać walkę o czas konsumenta. Relację na gorąco po M@il My Day 2019 zdaje Joanna Burdek (Brand Useful). e-mail marketing edukacja marketingowa marketing mobilny
0 15 0 0 1 10.04.2019 Maciej WoźniakAnaliza SEO w e-commerce z wykorzystaniem big data. Kluczowe czynniki rankingoweWyszukiwarki rozwijają swoje algorytmy, korzystając z ogromnych zasobów finansowych i technologicznych. Od kilku lat inżynierowie Google wykorzystują do rankingowania elementy sztucznej inteligencji, które skrywają się pod nazwą RankBrain. analityka internetowa marketing internetowy
10 2 0 0 1 9.04.2019 Joanna BurdekTik-tak? Tok. Czym jest ta aplikacja i skąd się bierze jej popularnośćSkąd się bierze fenomen TikToka? Co można w tej aplikacji robić i… czy branża reklamowa nie jest na nią za stara? O niesfornym TikToku pisze Joanna Burdek z agencji Brand Useful. marketing mobilny marketing społecznościowy marketing wirusowy
0 4 0 0 1 3.04.2019 Łukasz SuchyGoogle oficjalnie wdrożył kolejną aktualizację algorytmu. Jakie są skutki dla stron internetowych?13 marca 2019 roku na profilu Google SearchLiaison w serwisie Twitter opublikowany został komunikat zawierający potwierdzenie wdrożenia aktualizacji głównego algorytmu Google. Jakie są tego konsekwencje? analityka internetowa marketing internetowy
5 5 0 0 0 28.03.2019 Katarzyna Jakubów-TykaPozycjonowanie filmów na YouTube – poznaj najważniejsze czynniki rankingoweCzy wystarczy tworzyć kolejne filmy i umieszczać je na YouTube, a one same zaczną przekładać się na większą rozpoznawalność marki czy sprzedaż? Nie. Trzeba jeszcze wiedzieć, jak zwiększyć widoczność firmowych materiałów wideo. Oprócz tego warto budować społeczność, która kupuje oferowane produkty lub usługi. analityka internetowa content marketing marketing internetowy marketing społecznościowy wideomarketing