0 4 0 0 0 23.04.2019 Adam Stankiewicz, Rafał DomagałaStandy reklamowe, czyli jak zwiększać zyski i budować wizerunek w punktach sprzedażyMateriały POS to nośniki komunikatów zwracające uwagę na daną markę w punkcie sprzedaży. POS-y wyzwalają decyzje zakupowe, a więc są kategorią działań marketingowych, której bezpośrednim efektem powinno być zwiększenie sprzedaży. Jak zapewnić sobie ten efekt? customer experience handel detaliczny marketing bezpośredni shopper marketing
0 1 0 0 0 12.04.2019 Paweł HaberkaNa co zwrócić uwagę przy współpracy z agencją eventową?Czym się różni gwardia narodowa od zawodowego wojska? Obie formacje mają mundury i broń. Ale jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach i to, co na pozór jest podobne, może bardzo się różnić po spojrzeniu przez lupę. Podobnie jest, jeśli chodzi o agencje eventowe. event marketing experiential marketing przetargi
1 5 0 0 0 11.04.2019 Joanna BurdekKupujący to więcej niż leady. O klientocentryzmie na M@il My Day 2019„Lepiej razić prądem, niż nudzić odbiorców” – tak dosadne stwierdzenia o potrzebie angażowania w e-mail marketingu można było usłyszeć dziś i wczoraj podczas konferencji w warszawskim Multikinie. Przede wszystkim jednak na różnych płaszczyznach odnoszono się do tematu klientocentryzmu. Bo tylko klientocentryczne marki mają obecnie szansę wygrać walkę o czas konsumenta. Relację na gorąco po M@il My Day 2019 zdaje Joanna Burdek (Brand Useful). e-mail marketing edukacja marketingowa marketing mobilny
10 2 0 0 1 9.04.2019 Joanna BurdekTik-tak? Tok. Czym jest ta aplikacja i skąd się bierze jej popularnośćSkąd się bierze fenomen TikToka? Co można w tej aplikacji robić i… czy branża reklamowa nie jest na nią za stara? O niesfornym TikToku pisze Joanna Burdek z agencji Brand Useful. marketing mobilny marketing społecznościowy marketing wirusowy
1 7 0 0 0 13.03.2019 Mateusz LubczańskiDla Ikei wszystko jest lepsze od stania w miejscuWizyta w Ikei nadal kojarzy się ze spacerem po wielkiej hali sklepowej, a później regeneracją sił hot dogiem albo klopsikiem. Ale dziś przekąska to za mało, by wyciągnąć klienta sprzed komputera. Szwedzi nie od dziś wiedzą, że muszą zmienić model sprzedaży. Starają się wypływać coraz dalej na nieznane sobie dotąd wody. customer experience handel detaliczny marketing mobilny zarządzanie marką
0 2 0 0 0 12.03.2019 Jarosław Frontczak, Iwona GorajM-commerce jako odrębny obszar sprzedaży internetowej. Jaka jest jego przyszłość?Kiedy na przełomie XX i XXI wieku na rodzimym rynku zaczęły powstawać pierwsze platformy e-sprzedażowe, nikt nie spodziewał się rewolucji, która dopiero miała nadejść. Powstały nowe modele biznesowe, które są odpowiedzią na potrzeby współczesnego, digitalowego konsumenta. A ten oczekuje jednocześnie atrakcyjnej oferty i spójnej komunikacji za każdym razem, kiedy styka się z marką. e-commerce marketing internetowy marketing mobilny