0 2 0 0 0 28.09.2018 Katarzyna DragovićUprawiajmy tę grządkę, czyli o festiwalach reklamowychFestiwale reklamowe… Odwieczny spór: czy są potrzebne, czy nie? Czy pozytywnie wpływają na marki, czy może im szkodzą? Czy generują biznes dla agencji? Czy rozwijają karierę kreatywnych? Te pytania nigdy nie tracą na aktualności. Przed zbliżającą się 25. edycją Golden Drum powraca do nich Katarzyna Dragović, ambasadorka festiwalu. felieton konkursy reklamowe wydarzenia branżowe
1 6 0 0 0 27.06.2018 Adriana KrawiecNigdy nie uda się stworzyć prawdziwej sztucznej inteligencji! Podsumowanie Cannes Lions 2018Co powinno zostać w naszych głowach po Cannes Lions 2018? Przede wszystkim emocje. Pascal mawiał, że „serce ma swoje racje, których rozum nie zna”. Czy na pewno? konkursy reklamowe trendy
0 5 0 0 0 22.06.2018 Adriana KrawiecJak prezentuje się Azja i Ameryka Południowa na Cannes Lions 2018? I co na to USA?Ameryka Południowa nadal kojarzy wam się głównie z brazylijską sambą? O reklamie z Chin myślicie, że to wciąż błękitne ulotki z czerwonym smokiem? Najwyższy czas się obudzić. Przespaliśmy jakiś czas, karmiąc się stereotypami. Agencje reklamowe z Ameryki Południowej zgarniają dziś większość Złotych Lwów, a eksperci z Chin to czołówka współczesnych prelegentów Cannes Lions 2018. kampanie reklamowe konkursy reklamowe trendy
0 3 0 0 0 20.06.2018 Adriana KrawiecNajnowsze wieści z Cannes Lions: sztuczna inteligencja wyjdzie nam na zdrowieSztuczna inteligencja (AI) jest wciąż postrzegana jako wymysł nawiedzonych profesorów robotyki i zakręconych speców od nowych technologii. Jeśli AI się upowszechni, to jaka rola czeka ludzkość? Na to pytanie podczas Cannes Lions 2018 odpowiadają: profesor Hiroshi Ishiguro z Uniwersytetu w Osace oraz jedna z najbardziej znanych w świecie futurologów, Faith Popcorn. felieton konkursy reklamowe trendy
0 1 0 0 0 18.06.2018 Jakub MüllerCannes Lions 2018: pesymizm, absencje, firmy konsultingoweZaczynający się festiwal Cannes Lions jest dla branży marketingowej papierkiem lakmusowym. W tym roku, przynajmniej przed startem, nastroje nie są najlepsze W poprzednich latach dyskutowano o Google i Facebooku albo o mediach. Teraz głównym tematem są firmy konsultingowe odważnie wchodzące na rynek agencji. konkursy reklamowe zarządzanie marką
5 3 0 0 0 3.12.2015 Mateusz LubczańskiKreatywni śmieją się z siebieCzas podsumowań, jaki następuje pod koniec roku, niekoniecznie jest czasem relaksu w branży reklamowej. Zaworem bezpieczeństwa dla psychiki pracowników kreatywnych najlepszych agencji – przynajmniej w Kanadzie – jest gala konkursu Agencja Roku magazynu „Strategy”. Tutaj można pochwalić się nawet bardzo szalonymi pomysłami. konkursy reklamowe