2 8 0 0 0 11.09.2018 Joanna BurdekPubliczne kampanie na piątkę z plusem. Regiony startują z nowoczesną promocjąOstatnie miesiące były czasem stagnacji w dziedzinie kampanii społecznych. Mało się działo. Ale idzie jesień i polityczne wydarzenia sezonu wymuszają na samorządowcach większą aktywność promocyjną. Mimo wszystko w ciągu minionych tygodni rozpoczęło się kilka ciekawych kampanii publicznych o tematyce społecznej, promocji regionów i miast. Pięć z nich wybrała i omawia Joanna Burdek (Brand Useful). event marketing kampanie społeczne marketing polityczny i miejsc
2 4 0 0 0 9.04.2018 Jakub MüllerCzyny ważniejsze niż słowa. Dlaczego kampania z postaciami samobójców na dachu może mieć szkodliwy skutek ubocznyNiedawna akcja ambientowa oznaczona hashtagiem #Project84 dotykała ważnego problemu, a zdjęcia z rzeźbami na dachu wieżowca w Londynie obiegły świat. Tyle że ta kampania może mieć negatywny skutek uboczny. Zdaniem psychologów publiczne pokazywanie szkodliwych zachowań wymaga ostrożności. ambient media kampanie społeczne psychologia konsumenta
0 11 0 0 1 4.12.2018 Jacek Kiziński„To się nosi nad Wisłą”. Case study warszawskiej akcji promującej odpowiedzialny wypoczynek nad rzekąWarszawiacy prowadzący aktywny styl życia są wymagającymi odbiorcami, w dodatku zmęczonymi nadmiarem różnego rodzaju komunikatów. Uczyć ich, jak powinni zachowywać się nad Wisłą – tam dokąd przychodzą, żeby się zrelaksować? Nie było to łatwe zadanie. Tego lata podjęła się go agencja Horeca Group, działająca na zlecenie Dzielnicy Wisła m. st. Warszawy. Teraz podsumowuje zrealizowaną akcję. event marketing influencer marketing kampanie społeczne public relations
0 3 0 0 3 24.09.2018 Izabela DrzewowskaCzym jest crowdsourcing i dlaczego warto wsłuchać się w głosy odbiorcówPojęcie crowdsourcing jest neologizmem powstałym z połączenia: crowd (z ang. tłum) oraz sourcing. Oznacza zlecanie zadań szerokiej grupie ludzi z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi. Słowo „tłum” jest kojarzone zazwyczaj z anonimową masą. Działania crowdsourcingowe nie są jednak adresowane do ogółu użytkowników internetu. Mimo że angażują szerokie grono, wymagają sprecyzowania odbiorcy. Grupę docelową łączą pewne umiejętności, wiedza czy zainteresowania. kampanie społeczne zarządzanie marką
0 1 0 0 1 18.09.2018 RedakcjaWspieramy pomysłami! Weź udział w projekcie crowdsourcingowym dla Szlachetnej PaczkiJak opanować sztukę generowania ciekawych pomysłów w natłoku codziennych obowiązków? Wbrew utartym schematom bycie kreatywnym nie jest wrodzonym talentem. Jest umiejętnością, którą może zdobyć każdy z nas, jeśli tylko poddamy swój umysł odpowiedniemu treningowi. kampanie społeczne marketing internetowy
3 9 0 0 0 4.03.2014 Natalia PiórczyńskaOszpecenie gorsze niż choroba?Palisz? Szybciej się zestarzejesz i stracisz urodę. Nałóg nie tylko drenuje ci kieszeń, ale i odbiera atrakcyjność. Dajesz mu się terroryzować. Może taka argumentacja w kampanii antynikotynowej podziała na amerykańskich nastolatków? kampanie społeczne