0 17 0 0 4 7.04.2019 Tomasz ProśniakCo nas kręci w piwie? Kilka słów o piwnym marketingu i piwnej reklamiePiwo to dla niektórych magiczne słowo, jednak piwo piwu nierówne. Kiedyś w Polsce nikt nie posługiwał się określeniami piwo rzemieślnicze czy kraftowe. Ale wraz z piwną rewolucją, która w naszym kraju przypada na lata 2010–2012, podejście konsumenckie zmieniło się diametralnie. Dużą w tym rolę odegrał marketing. event marketing felieton kampanie reklamowe zarządzanie marką
0 1 0 0 0 7.02.2019 Marek StaniszewskiMarki i storytelling. Jak postrzegają ten temat specjaliści marketingu i komunikacji w Polsce?Które marki są uważane za mistrzów storytellingu? Jakie elementy udanych reklamowych historii zapewniają im sukces? Badanie na ten temat przeprowadził Marek Staniszewski (Heuristica). Marketing przy Kawie uczestniczył w dystrybucji kwestionariusza ankietowego wśród krajowych specjalistów marketingu i komunikacji. Czas na publikację wyników i wniosków. badania marketingowe content marketing kampanie reklamowe storytelling
5 10 0 0 0 30.01.2019 Mateusz LubczańskiOstrożnie z Super Bowl 2019. Reklamodawcy nie chcą się sparzyćSuper Bowl nie tylko przyciąga gigantyczną liczbę widzów przed telewizory. Jest też swego rodzaju papierkiem lakmusowym branży reklamowej. Co wykazuje w tym roku? Ostrożność i trzymanie się sprawdzonych przepisów. No i skupianie się na płci pięknej. kampanie reklamowe trendy
4 2 0 0 0 11.12.2018 Mateusz LubczańskiJak działają świąteczne reklamy? Pokazują to badaniaŚwiąteczna reklama nie oznacza już tylko obecności świątecznych motywów: Mikołaja, choinki czy prezentów. To osobny gatunek żonglujący emocjami i nawiązujący do codziennych problemów historiami, jakich nie powstydziłyby się dłuższe formy filmowe. kampanie reklamowe storytelling wideomarketing
1 10 0 0 0 20.11.2018 Jakub MüllerBig Mac: 50 lat – od przypadkowej kanapki do ikony popkulturyPo pięćdziesięciu latach Big Mac stał się częścią współczesnej popkultury. Zyskał właściwie samodzielną osobowość, a w tym roku można go nazwać bohaterem marki McDonald’s. Jego kariera jest dość typowa dla biznesu reklamowego: przypadkowy początek, a następnie wieloletnia promocja za pomocą narzędzi kreatywnych. kampanie reklamowe zarządzanie marką
0 1 0 0 0 25.10.2018 Jakub MüllerZintegrowanie kampanii to naprawdę taka trudność? Badania pokazują, że wciąż takCzy kampanie zintegrowane są potrzebne? Nikt w branży marketingowej w to nie wątpi. A jednak realizatorzy takich działań na całym świecie mają spore trudności. Aby bowiem tworzyć efektywne akcje w różnych kanałach i na różnych platformach, trzeba umieć korzystać z danych o konsumentach. Z tym zaś nadal jest problem. Podobnie jak z mierzeniem efektów kampanii. badania marketingowe kampanie reklamowe