0 17 0 0 4 7.04.2019 Tomasz ProśniakCo nas kręci w piwie? Kilka słów o piwnym marketingu i piwnej reklamiePiwo to dla niektórych magiczne słowo, jednak piwo piwu nierówne. Kiedyś w Polsce nikt nie posługiwał się określeniami piwo rzemieślnicze czy kraftowe. Ale wraz z piwną rewolucją, która w naszym kraju przypada na lata 2010–2012, podejście konsumenckie zmieniło się diametralnie. Dużą w tym rolę odegrał marketing. event marketing felieton kampanie reklamowe zarządzanie marką
0 1 0 0 1 1.04.2019 Bartosz GostkowskiO psach, co nie jadają kiełbasy, czyli wielki boom na rynku zoologicznymPolacy kochają zwierzęta. Prawie połowa z nas dzieli dom z co najmniej jednym zwierzakiem. To prawie siedem milionów psów, kotów, rybek, szynszyli itp. Pod tym względem plasujemy się w czubie europejskiej elity. Z dynamiki trendu wynika, że szybko się to nie zmieni. Zmienia się za to sposób, w jaki traktujemy naszych milusińskich. felieton handel detaliczny trendy zarządzanie marką
2 2 0 0 0 25.03.2019 Szymon SzymczykNext level – nowe wyzwania komunikacyjne dla firm IT, działaczy społecznych i politykówKlimat wokół nowych technologii się zmienił. Informacje o wątpliwych etycznie praktykach biznesowych, wyciekach danych oraz społecznych i ekonomicznych skutkach ubocznych sprawiły, że w oczach opinii publicznej branża tech straciła niewinność i jednoznacznie pozytywny wizerunek. felieton public relations trendy
0 1 0 0 3 15.03.2019 Krzysztof KoczorowskiMarka to ja! Może to również pomysł na nazwęZastanawiasz się nad nazwą dla swojej firmy albo wprowadzanych na rynek produktów? Być może szukasz drogi naokoło. Tymczasem nierzadko pomysł jest bliżej, niż myślisz. Co sprawia, że ufamy nazwom, które explicite są nazwiskami twórców, kreatorów czy osób stojących za sukcesem firmy? felieton zarządzanie marką
0 1 0 0 0 14.03.2019 Patrycja SawiukName of the game. Najciekawsze tytuły prasy korporacyjnejNaming to sztuka grania w słowa. To takie scrabble w ujęciu biznesowym. Punkty zbierasz za każdym razem, gdy np. tytuł prasowy przenika do codziennego języka czytelników, dobrze się kojarzy, jest utożsamiany z rzetelną informacją i wysoką jakością. Te same zasady dotyczą tytułów magazynów wydawanych przez firmy. felieton public relations zarządzanie marką
0 6 0 0 0 5.02.2019 Andrzej OgonowskiPromocja SMS-owa. Nic prostszego? No to popatrzcie…Nawet znanym markom zdarzają się duże potknięcia w kampaniach z wykorzystaniem SMS-ów. Na czym polegają te błędy? Najczęściej na niedocenieniu siły i szybkości działania narzędzia, jakim jest krótka wiadomość tekstowa. Kto się nigdy nie potknął, niech pierwszy rzuci kamieniem! Ponieważ jednak opisane niżej przewinienia uległy już kilkuletniemu przedawnieniu, możemy dziś o nich spokojnie porozmawiać. I sporo się dzięki nim nauczyć. felieton marketing bezpośredni marketing mobilny