2 1 0 0 0 13.02.2018 Agnieszka JaszczNowego Nissana wypromują… kapcieKolejna premiera samochodowa za nami. W nowym modelu Nissana Leaf dodano silnikowi mocy, powiększono pojemność ogniw i poprawiono aerodynamikę, by samochód zasilany bateriami mógł jechać jeszcze dalej na jednym ładowaniu. Wprowadza się technologię ProPilot, która w 2020 roku ma pozwolić na autonomiczną jazdę. A oto co ma promować całą tę ultranowoczesność. experiential marketing
5 3 0 0 0 24.05.2017 Jakub MüllerJedzenie to nowy punk rockKonsumenci, szczególnie milenialsi, jak nigdy wcześniej interesują się gotowaniem, żywnością i restauracjami. Wywołuje to w nich emocje, jakie kiedyś zarezerwowane były dla muzyki. Wykorzystują to w swoich kampaniach marki czy instytucje – nawet takie, które z branżą spożywczą nie mają nic wspólnego. experiential marketing trendy
2 17 0 0 0 29.03.2017 Martyna BieniasPiękny chaos w Dover Street MarketAranżacje zmieniające butik w galerię sztuki. Marki awangardowe sąsiadujące ze streetwearowymi. A do tego ponoć najlepsza kawiarnia w Londynie. Dover Street Market od lat pokazuje, jak przełamywać monotonię w branży mody. design experiential marketing visual merchandising
6 3 0 0 0 22.03.2017 Mateusz LubczańskiZanurzeni w eventachŁączą świat offline i online. Wymykają się ze sztywnych ram czasowych i wykorzystują coraz to nowe sposoby przyciągania uwagi. Eventy ewoluują niezwykle szybko, a innowacje w tej kategorii mogą stanowić branżowe być albo nie być. experiential marketing
0 20 0 0 0 5.10.2016 Piotr JaworowiczMarki w świecie sztuki. Marketingowy wymiar Warsaw Gallery Weekend i Gallery Weekend Berlin 2016Sztuka jest jednym z obszarów społecznej aktywności, do których nawiązują marki, budując swój wizerunek. W jaki sposób to robią? Między innymi poprzez obecność podczas eventów artystycznych. Spójrzmy na dwa przykłady: tegoroczne festiwale sztuki współczesnej w Warszawie i Berlinie. Jakie marki i w jaki sposób zaznaczyły na nich swą obecność? experiential marketing
3 5 0 0 1 14.09.2016 Michał TomalRobot, mój zastępca w klasie – norweska innowacjaTen rok szkolny jest dla uczniów norweskich szkół zupełnie wyjątkowy. Urzeczywistniło się bowiem to, z czym mogli zetknąć się w komiksach, książkach i filmach gatunku science-fiction: w ławkach zasiadły roboty. experiential marketing movement marketing public relations