0 1 0 0 0 7.05.2019 RedakcjaZa dużo – fragment książki „Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych?”Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach coraz łatwiej podejmować decyzje bazujące na danych, ponieważ danych jest coraz więcej. Mało tego: ilość danych przyrasta wręcz w zastraszającym tempie. Nie jest to wcale takie oczywiste. badania marketingowe biblioteczka edukacja marketingowa
1 5 0 0 0 11.04.2019 Joanna BurdekKupujący to więcej niż leady. O klientocentryzmie na M@il My Day 2019„Lepiej razić prądem, niż nudzić odbiorców” – tak dosadne stwierdzenia o potrzebie angażowania w e-mail marketingu można było usłyszeć dziś i wczoraj podczas konferencji w warszawskim Multikinie. Przede wszystkim jednak na różnych płaszczyznach odnoszono się do tematu klientocentryzmu. Bo tylko klientocentryczne marki mają obecnie szansę wygrać walkę o czas konsumenta. Relację na gorąco po M@il My Day 2019 zdaje Joanna Burdek (Brand Useful). e-mail marketing edukacja marketingowa marketing mobilny
0 9 0 0 0 21.11.2018 Agata GołuchowskaJak rekrutuje się w branży digital? Bluerank i Igor – historia prawdziwaPoszukiwany: account executive w dziale client service. Firma: Bluerank – znana na polskim rynku i wielokrotnie nagradzana agencja marketingu internetowego. Specjalizuje się w SEM, analityce internetowej oraz działaniach content marketingowych. Liczba kandydatów: 30. edukacja marketingowa marketing internetowy public relations
1 1 0 0 3 8.11.2018 Jakub MüllerCzy marketing wzmacnia podziały społeczne w Polsce?Na tak postawione pytanie nie uzyskano jednoznacznej odpowiedzi podczas debaty w ramach tegorocznego Kongresu Badaczy. A była to bezsprzecznie jedna z najlepszych branżowych debat w tym roku. Dzięki temu, że prelegenci wywodzili się z różnych środowisk, nie tylko tych związanych z marketingiem, była potrzebna całej branży. Pokazała różnicę zdań, odmienne spojrzenia na komunikację, wreszcie obaliła kilka marketingowych mitów. badania marketingowe edukacja marketingowa trendy
0 2 0 0 0 17.10.2018 Łukasz KosuniakPozyskiwanie właściwych kontaktów handlowychLinkedIn to nie tylko narzędzie do dzielenia się wiedzą i chwalenia się osiągnięciami, lecz także bardzo skuteczna pomoc w analizie rynku i poszukiwaniu odpowiednich kontaktów. Spójrz na swój profil: jakie dane podajesz i jakimi informacjami się dzielisz, gdy publikujesz, lajkujesz czy komentujesz posty i wypowiedzi. Wszystkie te dane zbiera LinkedIn, a wiele z nich udostępnia do analizy i przygotowywania działań z zakresu social sellingu. biblioteczka content marketing marketing społecznościowy
0 1 0 0 1 11.10.2018 Chip EspinozaMilenialsi: zaprzęgnij ich wyobraźnię do pracy – są na czele klasy kreatywnejMilenialsi cenią sobie możliwość wyrażania siebie. Potrzebują i pragną zostawić ślad po sobie w otaczającej ich rzeczywistości. Z entuzjazmem przyjmują zmianę i rozkwitają podczas burzy mózgów, tworzenia i rozwiązywania problemów. Mają wysokie oczekiwania wobec siebie i organizacji, w których zamierzają pracować. biblioteczka trendy