1 5 0 0 0 11.04.2019 Joanna BurdekKupujący to więcej niż leady. O klientocentryzmie na M@il My Day 2019„Lepiej razić prądem, niż nudzić odbiorców” – tak dosadne stwierdzenia o potrzebie angażowania w e-mail marketingu można było usłyszeć dziś i wczoraj podczas konferencji w warszawskim Multikinie. Przede wszystkim jednak na różnych płaszczyznach odnoszono się do tematu klientocentryzmu. Bo tylko klientocentryczne marki mają obecnie szansę wygrać walkę o czas konsumenta. Relację na gorąco po M@il My Day 2019 zdaje Joanna Burdek (Brand Useful). e-mail marketing edukacja marketingowa marketing mobilny
0 8 0 0 0 21.02.2019 Renata Gajoch-BieleckaJak budować bazę odbiorców na własnej stronie internetowej?Z budową bazy mailingowej w e-mail marketingu jest jak z wylewaniem fundamentów pod dom – bez tego nie ma sensu ruszać dalej z pracami. Baza adresów to podstawowy element, o który należy zadbać. e-mail marketing marketing internetowy marketing mobilny
0 5 0 0 0 6.11.2018 Eliza Gniadek4 elementy kreacji e-maila, o których koniecznie musisz pamiętaćŁadny newsletter i dopracowane treści wiadomości to wizytówka twojej firmy. Dlatego warto przysiąść nad ich kreacją trochę dłużej. Ale nie tylko z powodów estetycznych. Dobrze ułożony projekt e-maila, z odpowiednio umiejscowionymi najważniejszymi elementami, takimi jak przycisk czy nagłówek, mogą znacząco wpłynąć na konwersję. e-commerce e-mail marketing marketing internetowy marketing mobilny
0 1 0 0 0 29.10.2018 Ewelina Krajewska, Aleksandra Czapiewska neé KijewskaMarketing automation – poznaj narzędzie od podstaw. Na które funkcjonalności warto zwrócić uwagę?Przeczytałeś poprzedni tekst na temat MA w Marketingu przy Kawie? W takim razie poznałeś lub przypomniałeś sobie znaczenie pojęcia marketing automation. Znasz też choćby namiastkę możliwości, jakie niesie z sobą automatyzacja w marketingu. Załóżmy, że teraz zastanawiasz się: „Która z dostępnych platform zaspokoiłaby potrzeby mojej firmy?”. Czas zatem na szczegóły dotyczące funkcjonalności tego typu narzędzi, ich wdrożenia oraz zastosowania. e-commerce e-mail marketing marketing internetowy martech
0 1 0 0 2 11.10.2018 Aleksandra Czapiewska neé Kijewska, Ewelina KrajewskaMarketing automation. Co to jest, komu już się przydało i do czego może posłużyć tobieZnaczenie pojęcia marketing automation zna już sporo osób. Dużo mniej jest jednak takich, które znają konkretne zastosowania narzędzi MA i wiedzą, jakie efekty można dzięki nim osiągnąć. A pokazują to przykłady znanych firm z krajowego i światowego rynku. e-commerce e-mail marketing marketing internetowy marketing mobilny
0 6 0 0 0 6.09.2018 Renata Gajoch-Bielecka3 rzeczy, które możesz poprawić w swoich kampaniach e-mailowychE-mail marketing pozostaje niezastąpionym kanałem komunikacji z klientami. Część firm jednak nie do końca docenia jego wartość. W tym artykule znajdziesz 3 rady, które pomogą ci zoptymalizować kampanie e-mailowe. e-mail marketing marketing internetowy marketing mobilny