0 21 0 0 0 9.02.2018 Natalia KaczorPrzestrzeń publiczna pod nowym szyldemProjekty szyldowe to – obok oczyszczania budynków ze szpecącej reklamy czy odmalowywania pastelowych fasad – jedno z działań estetyzacyjnych, których wymagają ulice polskich miast. Dobrze przeprowadzone, mogą uruchomić kolejne zmiany w przestrzeni publicznej. Opowiada o tym Stowarzyszenie Traffic Design. design reklama zewnętrzna
0 7 0 0 1 22.01.2019 Jakub MüllerJak dbać o wyraziste zasoby marki? Przykład – MasterCardMasterCard usunął nazwę marki ze swojego logo. Wielu komentatorów określiło to posunięcie jako błyskotliwe, wręcz majstersztyk. Tymczasem był to element realizacji planu nakreślonego kilka lat temu. Warto przyjrzeć się procesowi redukcji logo, bo na marki chętne do powielenia takiego ruchu czyha wiele pułapek. Nie każda może sobie na to pozwolić. design psychologia konsumenta zarządzanie marką
1 20 0 0 0 8.01.2018 Dominik ZielińskiReklama w zwierciadle sztukiGdybyśmy mieli określić miejsce sztuki na piramidzie potrzeb, bez wątpienia byłoby ono ostatnie. Jednocześnie sztuka, dzięki swoim właściwościom, może wspierać działania marketingowe przeróżnych produktów i usług – nawet tych pierwszej potrzeby. design kampanie reklamowe zarządzanie marką
0 4 0 0 4 10.01.2019 Luiza PawłowskaTrendy, na które powinieneś zwrócić uwagę, projektując stronę internetową w 2019 rokuPiękna, schludna, zawierająca wszystkie informacje w zasięgu trzech klików… Jak zaprojektować stronę WWW, aby efektywnie i efektownie komunikować się z odbiorcami w 2019 roku? Oto trendy, które trzeba uwzględnić, planując zmianę strony internetowej w nadchodzącym roku. design marketing internetowy marketing mobilny trendy
0 4 0 0 0 20.03.2015 Hubert TurajUżyteczny intranet – proces projektowania TauronetuKrakowskie studio Edisonda zaprojektowało jeden z dziesięciu najlepszych intranetów 2015 r. według Nielsen Norman Group. Tauronet – intranet Grupy Tauron konkurował z projektami realizowanymi dla UniCredit czy Adobe. Jak wyglądał proces projektowania? Jakie trudności należało pokonać? design
0 6 0 0 0 3.01.2008 Tomasz GregorczykPackaging – piąte „P”Opakowania służą do przechowywania produktów, często umożliwiają ich transport i ułatwiają podanie. Ale oprócz praktycznych zastosowań muszą w nowoczesnym marketingu pełnić jeszcze jedno podstawowe zadanie – sprzedawać produkt, który w sobie kryją. design