0 1 0 0 0 7.05.2019 RedakcjaZa dużo – fragment książki „Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych?”Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach coraz łatwiej podejmować decyzje bazujące na danych, ponieważ danych jest coraz więcej. Mało tego: ilość danych przyrasta wręcz w zastraszającym tempie. Nie jest to wcale takie oczywiste. badania marketingowe biblioteczka edukacja marketingowa
0 2 0 0 0 17.10.2018 Łukasz KosuniakPozyskiwanie właściwych kontaktów handlowychLinkedIn to nie tylko narzędzie do dzielenia się wiedzą i chwalenia się osiągnięciami, lecz także bardzo skuteczna pomoc w analizie rynku i poszukiwaniu odpowiednich kontaktów. Spójrz na swój profil: jakie dane podajesz i jakimi informacjami się dzielisz, gdy publikujesz, lajkujesz czy komentujesz posty i wypowiedzi. Wszystkie te dane zbiera LinkedIn, a wiele z nich udostępnia do analizy i przygotowywania działań z zakresu social sellingu. biblioteczka content marketing marketing społecznościowy
0 1 0 0 1 11.10.2018 Chip EspinozaMilenialsi: zaprzęgnij ich wyobraźnię do pracy – są na czele klasy kreatywnejMilenialsi cenią sobie możliwość wyrażania siebie. Potrzebują i pragną zostawić ślad po sobie w otaczającej ich rzeczywistości. Z entuzjazmem przyjmują zmianę i rozkwitają podczas burzy mózgów, tworzenia i rozwiązywania problemów. Mają wysokie oczekiwania wobec siebie i organizacji, w których zamierzają pracować. biblioteczka trendy
0 1 0 0 0 28.06.2018 Nathalie NahaiPłynność – podstawowe zasady komunikacji perswazyjnej [fragm. książki „Sieci wpływu”]Najskuteczniejsze są te przekazy perswazyjne, które jesteśmy w stanie najłatwiej przetwarzać (z dużą płynnością przetwarzania). Niezależnie od treści, jeśli jesteś w stanie przedstawić informacje w sposób wizualnie jasny (płynny percepcyjnie), prosty fonologicznie (płynny lingwistycznie) i ugruntowany semantycznie (płynny pojęciowo), zostaną one odebrane jako bardziej wiarygodne niż przekazy mniej płynne. badania marketingowe biblioteczka marketing internetowy
0 3 0 0 0 22.05.2018 Paweł Bylicki, Jarosław KończakKomunikacja korporacyjna a marketing. Fragment książki „Marka korporacyjna i jej komunikacja”Choć większość współczesnych firm nie łączy marketingu i PR w jedną funkcję, obie dyscypliny są niejednokrotnie zarządzane w ramach komunikacji korporacyjnej. Co więcej, jest ona czasem utożsamiana z marketingiem zarówno w teorii, jak i praktyce. biblioteczka edukacja marketingowa
0 1 0 0 0 26.02.2018 Maciej TesławskiWymagane cechy stratega [fragment książki „Projektowanie strategii marki”]Jeśli zgodzimy się, że w najbardziej ogólnym ujęciu strategia to planowane działanie, w przeciwieństwie do działań chaotycznych, to zrozumiałe jest, że ktoś, kto planuje działania, musi posiadać pewne cechy charakterystyczne. biblioteczka edukacja marketingowa