0 1 0 0 0 28.01.2003 Jacek SzlakReklama czy zabawny reportaż?Z badań przeprowadzonych ostatnio przez TNS OBOP wynika, że Polacy chcieliby widzieć w blokach reklamowych zestaw interesujących krótkometrażówek na pograniczu humorystycznego dokumentu. Nikt jednak nie lubi słuchać ciągle tych samych historii i kawałów. I właśnie na nadmiar reklam w mediach najbardziej narzekają Polacy. badania marketingowe
0 1 0 0 0 6.03.2003 Wojciech KaczmarekŻycie on-line w EuropieZgodnie z ostatnimi badaniami AOL, Internet przekształca zachowania społeczne Europejczyków. Zamiast oglądania witryn sklepowych - surfowanie po witrynach w pracy: niemal jedna trzecia badanych przyznaje się nawet do zakupów w pracy. Jednej trzeciej badanych komputer pracodawcy służył też w poszukiwaniach atrakcyjnej oferty wakacyjnej. badania marketingowe
0 1 0 0 0 13.03.2003 Casper HaringKwestia zaufaniaCzy można brać pod uwagę zakup produktu marki poleconej przez przyjaciela? Według ostatniego sondażu europejskiego Reader's Digest jesteśmy o około 20% mniej skłonni wierzyć przyjaciołom, niż na przykład Niemcy. Nie zdając się na opinię przyjaciół, chętniej ufamy marce, która zdobyła nagrodę w konkursie ocenianym przez gremium publiczne. badania marketingowe
0 1 0 0 0 13.11.2003 Elżbieta BromskaPiwo wzmaga moc umysłuOto wiadomość, na którą my, marketerzy, czekaliśmy: spędzanie większej ilości czasu w pubie może być korzystne dla naszych mózgów. badania marketingowe
0 3 0 0 9 13.07.2004 IpsosTrend metroseksualny w PolscePrezentujemy obszerny raport przygotowany przez firmę badawczą IPSOS, a dotyczący zjawiska metroseksualizmu w Polsce. Ten nowy trend konsumencki wart jest wyjątkowej uwagi, gdyż opisuje bardzo interesującą z punktu widzenia niemal każdego reklamodawcy grupę docelową. W międzynarodowym badaniu Ipsos Trend Observer zjawisko metroseksualizmu zostało uznane za jeden z istotnych nowych trendów konsumenckich w roku 2004. Ipsos przeprowadził także badanie mające na celu poznanie tego trendu w Polsce. badania marketingowe
0 1 0 0 0 21.10.2004 Jacek SzlakTwarde danePrawie dwie trzecie Polaków uprawia seks raz w tygodniu. Ponad połowa obywateli naszego kraju poprzedza stosunek 20-minutową grą wstępną. Kobiety częściej od mężczyzn „nie zawracają sobie głowy” tym dodatkowym wysiłkiem. Mniej niż połowa Polaków osiąga orgazm podczas każdego stosunku. Panowie, pamiętajcie: 30% Polek udaje orgazm! Durex opublikował ósmy już raport „Global Sex Survey”. badania marketingowe