8 2 0 0 0 24.10.2016 Mateusz LubczańskiOd nowatorstwa do nostalgii – BMW po 15 latach reaktywuje serię „The Hire”BMW podjęło się trudnego zadania kontynuacji serii „The Hire”. Piętnaście lat temu, gdy opublikowano pierwszy film, była to rewolucja w rozumieniu roli wideo w Internecie, szczególnie w branży motoryzacyjnej. Dziś jedna z najlepszych kampanii w historii marki powraca. Czy jest w stanie wyprzedzić znakomity wzór? content marketing storytelling wideomarketing
4 2 0 0 0 4.07.2012 Dorota BidzińskaW szponach korporacji„We wszystkich krajach poszukujemy najlepszych kandydatów na pracowników. By świat stał się lepszy”. To hasło korporacji Umbrella, znanej z cyklu thrillerów science fiction i gier komputerowych „Resident Evil”. W związku z premierą kolejnej, piątej części filmu przez świat podróżuje mobilne laboratorium rekrutacyjne, odwiedzające kolejne miasta. Także w Polsce. advertainment
18 1 0 0 2 20.03.2012 Edyta ŻyrekBitwa na smaki – i inne spektakle marek na ścianach budynkówSexy Shoarma czy Spicy Spanish? Mieszkańcy Utrechtu wzięli udział w interaktywnej batalii, której celem było wybranie najlepszego smaku chipsów Lay’s. Emocji i widowiskowości przedsięwzięciu dodawał fakt, że polem walki była fasada miejskiej kamienicy, a nagrodą dla pomysłodawcy zwycięskiego smaku – 25 tys. euro. advertainment
5 1 0 0 2 14.12.2011 Edyta ŻyrekAdwentowy kalendarz dla dorosłychZnana wielu konsumentom z dzieciństwa idea odliczania dni do Bożego Narodzenia została ciekawie zrealizowana na ulicach Paryża. Co prawda w mniej słodkim od tradycyjnego wydaniu, za to z mnóstwem elektronicznych gadżetów do wygrania. W okresie przedświątecznym 24 witryny sklepowe Sony zamieniły się w prawdziwy interaktywny kalendarz adwentowy, który swą zawartością kusi bynajmniej nie tylko najmłodszych klientów. advertainment
5 1 0 0 0 5.12.2011 Beata Wasylkiewicz-JagodaSamochód w SieciToyotę i Hondę łączy kreatywne podejście do obecności w Internecie. Ostatnie sieciowe projekty tych dwóch marek zasługują na szczególną uwagę. Pierwszy, przygotowany przez Toyotę, był obecny on-line w pełnej interaktywnej wersji zaledwie przez tydzień. Drugi, stanowiący grę internetową, pozwalał na stworzenie na ekranie monitora namiastki maszyny Rube Goldberga. advertainment
6 1 0 0 0 15.07.2011 Beata WasylkiewiczOnline w realuCzy zastanawialiście się kiedyś, co by było, gdyby niektóre zachowania ze świata online przenieść do świata realnego? A gdyby tak dało się korzystać w rzeczywistości z niektórych narzędzi znanych z Sieci? Zdaje się, że podobne tematy krążą po głowach twórców reklam, bo coraz więcej tego typu motywów pojawia się w niezależnych od siebie viralowych kampaniach. advertainment