Żywieckie Muzeum Browaru na biletach PKP
  • 0
  • 1
21.12.2006

Żywieckie Muzeum Browaru na biletach PKP

Już od 22 grudnia br. okładki biletów PKP Intercity, Eurocity, kolei ekspresowych oraz regionalnych małopolskich i śląskich prezentowały będą zdjęcia największego i najnowocześniejszego w Polsce Muzeum Piwowarstwa. Reklama prezentuje wnętrze muzeum – wierną kopię Galicyjskiej uliczki z XIX wieku, oraz komplet podstawowych informacji dla zwiedzających.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.12.2006

Publicis Groupe przejmuje Digitas za 1,3 miliarda dolarów

Publicis Groupe, jeden z największych na świecie holdingów reklamowych przejmie 100 proc. udziałów w firmie Digitas Inc., amerykańskim liderze w dziedzinie cyfrowej i interaktywnej komunikacji. Wartość umowy opiewa na 1,3 miliarda dolarów, co oznacza, że jest to największa transakcja na rynku agencji reklamowych i mediowych od 2005 r. kiedy holding WPP kupił sieć Grey Worldwide, za którą zapłacił 1,5 miliarda dolarów. Publicis Groupe zapłaci udziałowcom Digitas 13,5 dolara za każdą akcję firmy.