Żywiec Zdrój organizatorem kampanii "Mamo, tato, wolę wodę!" - Marketing przy Kawie
Żywiec Zdrój organizatorem kampanii "Mamo, tato, wolę wodę!"
  • 0
  • 1
10.09.2009

Żywiec Zdrój organizatorem kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!”

We wrześniu br. ruszyła ogólnopolska kampania Żywiec Zdrój „Mamo, tato, wolę wodę!”. W ramach projektu zaplanowano działania edukacyjne w placówkach szkolnych w całej Polsce oraz komunikacyjne, które obejmują kampanię ATL, BTL oraz PR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54937 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 września 2009

9 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2009

"1 euro to majątek" – wspólna kampania IKEA i UNICEF

Międzynarodowy Dzień Walki z Analfabetyzmem co roku przypomina o problemie, z którym boryka się ponad miliard ludzi na świecie. Mimo szybkiego rozwoju naukowego i technologicznego prawie sto milionów dzieci ma bardzo ograniczony dostęp do podstawowej edukacji. Aby to zmienić, w listopadzie br. IKEA i UNICEF rozpoczną 6. edycję kampanii „1 euro to majątek”. Fundusze z niej wesprą budowę i wyposażenie szkół w krajach rozwijających się.