- 1
- 3
Żywiec zachęca do cieszenia się życiem w rytm piosenki „Myślę sobie, Ż”
Marka piwa Żywiec nawiązuje do czasu spędzonego na łonie natury. Zarówno w spocie, jak i na kreacjach reklamowych ważną rolę odgrywają atrybuty związane z polskim folklorem – wszystko pod hasłem „Chce się Ż”.
Podobnie jak w ubiegłym roku osią spotu reklamowego, będącego opowieścią o czerpaniu radości z życia, jest utwór „Myślę sobie, Ż”. Piosenka jest reinterpretacją utworu „Nim stanie się tak, jak gdyby nigdy nic nie było” zespołu Voo Voo. Stworzyli ją Brodka i Igo w 2024 r.
Użytkownicy wyświetlili utwór ponad 4 mln razy w serwisie YouTube. Spoty wykorzystujące kompozycję można już oglądać w telewizji w kanałach ogólnopolskich i tematycznych, a także w serwisach VOD. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano działania w internecie i mediach społecznościowych.
Marka Żywiec wystartowała także z silną kampanią outdoorową
Na ulicach można już zobaczyć nośniki wykorzystujące nakładki 3D, wielkoformatowe siatki oraz nośniki DOOH. Kreacje są widoczne w największych polskich miastach – Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu oraz w GOP. Prawie 630 nośników OOH nawiązuje do cieszenia się życiem na łonie natury.
– Kontynuujemy kampanię, która spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem przez konsumentów. Te nawiązania do sielskiego życia i polskości będą pojawiać się także w późniejszych działaniach marki. Już wkrótce opowiemy o nich więcej – mówi Natalia Szałkowska, senior brand managerka marki.

Żywiec zachęca do cieszenia się życiem w rytm piosenki „Myślę sobie, Ż”
Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, a za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja Altavia Kamikaze + K2. BTL koordynuje agencja Artegence. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film. Postprodukcją zajęło się studio RiothePost, a udźwiękowieniem – Głośno.
- 2