Żywiec z nową odsłoną kampanii „Chce się Ż” (wideo) - Marketing przy Kawie
Żywiec z nową odsłoną kampanii „Chce się Ż” (wideo)
  • 1
  • 1
5.04.2017

Żywiec z nową odsłoną kampanii „Chce się Ż” (wideo)

Marka Żywiec kontynuuje kampanię „Chce się Ż”, w której przypomina konsumentom, by czerpali z codzienności to, co najlepsze. 5 kwietnia rusza emisja nowego spotu, w którym brand rozwija koncept kreatywny i parafrazuje hasło „Ż jest za krótkie”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55869 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 kwietnia 2017