Żywiec rozpoczyna kampanię Męskiego Grania 2016 (wideo) - Marketing przy Kawie
Żywiec rozpoczyna kampanię Męskiego Grania 2016 (wideo)
  • 2
  • 1
24.06.2016

Żywiec rozpoczyna kampanię Męskiego Grania 2016 (wideo)

Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, rusza z kampanią siódmej edycji wydarzenia. Od 24 czerwca w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowane są spoty promujące koncerty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56538 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 czerwca 2016