Żywiec rozpoczyna kampanię Męskiego Grania 2016 (wideo)
  • 2
  • 1
24.06.2016

Żywiec rozpoczyna kampanię Męskiego Grania 2016 (wideo)

Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, rusza z kampanią siódmej edycji wydarzenia. Od 24 czerwca w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowane są spoty promujące koncerty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47363 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

23 czerwca 2016

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2016

Gdzie jest tanio, wygodnie i bezpiecznie? Opinie o biurach podróży w social media – badanie IMM

Tuż przed rozpoczęciem kalendarzowego lata w Internecie gorącym tematem stała się turystyka wyjazdowa. Tylko za pośrednictwem portali i serwisów społecznościowych wzmianki o biurach podróży mogły zostać wyświetlone nawet 14,8 mln razy – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W dyskusji najczęściej przewijały się marki: Itaka, Neckermann oraz Rainbow.