Zyski wizerunkowe miast gospodarzy Euro 2012 – raport
  • 0
  • 1
16.08.2012

Zyski wizerunkowe miast gospodarzy Euro 2012 – raport

Na temat miast gospodarzy w kontekście Euro 2012 opublikowano ponad 82 tys. informacji. Najwięcej zyskała Warszawa, której ekwiwalent reklamowy wyniósł blisko 216 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Poznań, a następnie Gdańsk i Wrocław – wynika z raportu „Promocja z zyskiem” firmy Press-Service Monitoring Mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Andrzej Gellner

12 lat temu

Nawet nie pytam o ROMI

Ależ to musi ciekawie wyglądać z zestawieniem kosztów.
Przy poniesionych kosztach samorządowych i centralnych na poziomie miasta pewnie na jakiekolwiek dodatnie ROMI może liczyć w najbliższych latach pewnie jedynie Kraków i Wieliczka ale ich w tym raporcie nie zobaczymy ;) Jestem ciekawy czy kiedykolwiek zobaczymy wyliczenia zwrotu z Euro jako promocji marketingowej na poziomie miasta.

16 sierpnia 2012