„Zysk w taksówkach” - Marketing przy Kawie
„Zysk w taksówkach”
  • 0
  • 1
10.10.2006

„Zysk w taksówkach”

Kolejną, tej jesieni odsłoną kampanii FORTIS Bank jest promocja oferty „Fortis Duo Profit”. Tym razem materiały klienta zostały umieszczone w specjalnych nośnikach AD’car zlokalizowanych w taksówkach w ośmiu głównych miastach polski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 października 2006

9 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.10.2006

Debata „Tajemnica BRANDINGU czyli jak zarabiać na własnej marce”

Jakie jest znaczenie marki we współczesnym świecie? Jakie są najnowsze trendy w zarządzaniu marką? W jakim stopniu silna marka wpływa na zwiększenie zwrotu z inwestycji? Odpowiedzi na te pytania dostarczyła agencja brandingowa Metamorphosis Brand Communications podczas debaty biznesowej „Tajemnica BRANDINGU czyli jak zarabiać na własnej marce”, zorganizowanej we współpracy z Dolnośląską Izbą Gospodarczą.