„Żyj swobodniej!” – nowa kampania Big Star
  • 0
  • 3
16.03.2011

„Żyj swobodniej!” – nowa kampania Big Star

Trwa kampania wizerunkowa marki Big Star, promująca jednocześnie kolekcję odzieży brandu na tegoroczny sezon wiosna–lato. Jej hasło przewodnie, które wyraża również filozofię marki, to „Żyj swobodniej!”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 marca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2011

Direct Channel dla miasta Szczyrk

Agencja marketingu bezpośredniego Direct Channel we współpracy z Miejskim Ośrodkiem Kultury Promocji i Informacji w Szczyrku zorganizowała kampanię promocyjną dla miasta. Zadaniem agencji Direct Channel jest opracowanie strategii działań promocyjnych, między innymi poprzez współtworzenie treści, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z użytkownikami serwisów społecznościowych, a także analiza efektywności prowadzonych działań. Direct Channel w tym celu stworzył od podstaw facebookową stronę Szczyrku i zaangażował się w jej zarządzanie i rozwój.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2011

Dzień św. Patryka – czterolistna koniczyna pod kolumną Zygmunta

Już jutro, tj. 17 marca, w Warszawie odbędzie się happening z okazji Dnia św. Patryka. Przez cały dzień pod kolumną Zygmunta można będzie szukać czterolistnej koniczyny na specjalnie wyhodowanych, pierwszych w tym roku koniczynowych zagonach. Irlandczycy po dziś dzień wierzą, że znalezienie tej małej roślinki w dniu święta patrona Irlandii przynosi podwójne szczęście. Warszawiacy, którzy znajdą swoje czterolistne szczęście, otrzymają dodatkowo zniżki na wieczorny wypad do pubu oraz gadżety prawdziwego miłośnika najbardziej irlandzkiego z irlandzkich piw – Guinnessa.