„Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – HBO promuje kolejny sezon „Opowieści podręcznej”
  • 1
  • 5
21.06.2019

„Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – HBO promuje kolejny sezon „Opowieści podręcznej”

Ruszyła kampania promująca trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej”. Kreacje w mediach społecznościowych oraz reklamie zewnętrznej eksponują hasła: „Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę”, „Bądź sobą, bo ja już nie mogę”, „Mów, co myślisz, bo ja już nie mogę”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54832 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 czerwca 2019

19 czerwca 2019

  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
19.06.2019

Męskie Granie i Roksana Węgiel, czyli muzyczny maj 2019 na YouTube. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard

Maj okazał się kolejnym miesiącem, w którym użytkownicy stawiali przede wszystkim na doznania muzyczne. Powrót Męskiego Grania do rankingu po zeszłorocznych sukcesach okazał się wyjątkowo udany. Piosenka „Sobie i wam” zadebiutowała na pierwszym miejscu. Dwie pozycje majowego rankingu przypadły odnoszącej coraz większe sukcesy Roksanie Węgiel. Trzecie miejsce zajęła reklama promocji Rossmanna z udziałem Pauliny Krupińskiej. Zestawienie zamyka niespodzianka od McDonald’s.