„Żyj bardziej” – zachęcają Tomson i Baron w kampanii Blika - Marketing przy Kawie
„Żyj bardziej” – zachęcają Tomson i Baron w kampanii Blika
  • 1
  • 1
3.03.2021

„Żyj bardziej” – zachęcają Tomson i Baron w kampanii Blika

Polski Standard Płatności, operator systemu płatności mobilnych Blik wystartował z kampanią reklamową promującą korzyści, jakie daje użytkownikom usługa przelewu na numer telefonu. Bohaterami spotu są Tomson i Baron – członkowie zespołu Afromental i jurorzy programu „The Voice of Poland”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 marca 2021