0 1 8.05.2008„Życie po życiu” – kampania prasowa Artegencekampanie reklamowe TweetArtegence rusza w maju z dwumiesięczną kampanią skierowaną do wydawców prasy.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54718 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 7.05.2008Jacek Maciejewski o reklamie społecznejW Krakowie trwa trzecia edycja Festiwalu Plakatu Reklamowego Barbakan 2008. W dniu galowym 8 maja odbędą się spotkania poświęcone tematowi tegorocznego Festiwalu: reklamie społecznej. Swoją prezentację nt. zaangażowania agencji reklamowych w kampanie społeczne przedstawi Jacek Maciejewski, dyrektor kreatywny agencji Euro RSCG 4D. Weźmie on udział także w panelu dyskusyjnym związanym z tematem Festiwalu, a zorganizowanym przy udziale i pod patronatem tygodnika “Wprost”.
0 1 0 0 0 7.05.2008GoodFellows obsługuje BZWBK Press Foto 2008Agencja GoodFellows po raz kolejny wygrała przetarg na obsługę PR Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Prasowej - BZWBK Press Foto.
0 1 0 0 0 7.05.2008Fourtka dla KatowicAgencja reklamowa Fourtka zaprojektowała logotyp dla miasta Katowice. Kluczowym elementem nowej identyfikacji wizualnej Katowic jest logo, które odwołuje się do kształtu hali widowiskowo-sportowej "Spodek". W logotypie wykorzystano również barwy nawiązujące do specyfiki miasta. Wprowadzenie nowego logotypu to element działań zmierzających do odświeżenia wizerunku miasta.
0 1 0 0 0 7.05.2008Sezon "Karmilania" rozpoczętyMarka Karmi z portfela Carlsberg Polska po raz kolejny rozpoczyna sezon "Karmilania" – corocznej akcji konsumenckiej, podczas której zachęcać będzie konsumentki do spróbowania każdego z wariantów piwa Karmi.