"Życie po życiu" - kampania prasowa Artegence
  • 0
  • 1
8.05.2008

„Życie po życiu” – kampania prasowa Artegence

Artegence rusza w maju z dwumiesięczną kampanią skierowaną do wydawców prasy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 maja 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2008

Jacek Maciejewski o reklamie społecznej

W Krakowie trwa trzecia edycja Festiwalu Plakatu Reklamowego Barbakan 2008. W dniu galowym 8 maja odbędą się spotkania poświęcone tematowi tegorocznego Festiwalu: reklamie społecznej. Swoją prezentację nt. zaangażowania agencji reklamowych w kampanie społeczne przedstawi Jacek Maciejewski, dyrektor kreatywny agencji Euro RSCG 4D. Weźmie on udział także w panelu dyskusyjnym związanym z tematem Festiwalu, a zorganizowanym przy udziale i pod patronatem tygodnika “Wprost”.