Zwycięzcy pierwszej odsłony „Make TikToks Contest”
  • 0
  • 1
19.03.2021

Zwycięzcy pierwszej odsłony „Make TikToks Contest”

Poznaliśmy zwycięzców pierwszego konkursu TikToka skierowanego do polskiej branży marketingowej. „Make TikToks Contest” cieszył się dużą popularnością – nadesłano prawie 100 prac przygotowanych zarówno przez największe marki, jak i lokalne firmy.

Spośród dziewięciu nominowanych w trzech kategoriach konkursowych:

  • TikTok? To głupie? To wymyśl coś mądrego
  • TikTok? To chwilowa moda? To wymyśl coś na dłużej!
  • TikTok? To nie dla mojej marki. To udowodnij, że tak nie jest!

wyłoniono trzy najlepsze prace, których twórcy otrzymali nagrody, każda o wartości 60 tys. zł.

Kategoria: TikTok? To głupie? To wymyśl coś mądrego
TikTok to nie tylko rozrywka. To przestrzeń, która edukuje, inspiruje i motywuje do działania – przekonują organizatorzy konkursu. Taka też była pierwsza kategoria konkursowa, której celem było pokazanie, że na TikToku każdy może znaleźć wartościowe treści, które poruszą ważne tematy. To zadanie perfekcyjnie wykonał Lidl. Razem z Mariką Karpińską i Magdaleną Chodarą z 24/7 Communication pokazał, że z każdego produktu jesteśmy w stanie stworzyć wartościowy posiłek, nie marnując przy tym żywności.

Kategoria: TikTok? To chwilowa moda? To wymyśl coś na dłużej!
Jeden tiktok, który trafi do serc milionów? Na TikToku jest to możliwe, jednak – jak podkreślają organizatorzy konkursu – platforma to także idealne narzędzie do tworzenia kreatywnych treści, które będą elementem długoterminowej komunikacji z użytkownikami. W tej kategorii do przygotowania były trzy tiktoki pod parasolem jednej spójnej kampanii. Zwycięzcą zostało Kolejkowo – makieta kolejowa z jeżdżącymi miniaturowymi pociągami i samochodami. We współpracy z Aleksandrą Sidorowską powstały nagrania, które udowadniają, że wystarczy dobry pomysł i konsekwencja w działaniu, by zachwycić społeczność platformy.

Zwycięska praca pokazuje, w jaki sposób można budować trwałe relacje ze społecznością TikToka przez stanie się jej integralnym elementem. Dzięki wykorzystaniu natywnych funkcjonalności, elementów inspiracji i edukacji Kolejkowo zaprezentowało angażującą i spójną strategię, za sprawą której zarówno marka, jak i biznes mają szansę stać się istotnym elementem codziennego życia wielu użytkowników TikToka.

Kategoria: TikTok? To nie dla mojej marki. To udowodnij, że tak nie jest!
TikTok to miejsce dla każdej marki – bez względu na branżę czy skalę działalności. Zadaniem w ramach trzeciej kategorii było przygotowanie tiktoka dla marki pozornie niepasującej do platformy, który trafi do jej grupy docelowej.

„Ktoś nie śpi, aby spać mógł ktoś inny. Inteligentny i bezwzględnie skuteczny. Wybierany, aby dyskretnie strzygł trawnik – robi o wiele więcej” – przekonywali Grzegorz Paraska i Michał Koncikowski z agencji 180heartbeats + Jung v Matt w działaniach dla marki Husqvarna. Robi coś więcej – na przykład walczy ze złem. Tak zaprezentowany został robot koszący Husqvarna w zwycięskim tiktoku. Twórcy udowodnili, że na platformie jest miejsce dla każdej firmy, pod warunkiem że będzie tworzyć autentyczne i spójne z DNA TikToka treści.

  • 1
„Make TikToks contest”

Zwycięzcy „Make TikToks contest”

19 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2021

Polskie marki kosmetyczne inwestują w e-commerce, ale z różną siłą. Raport „E-commerce polskich producentów kosmetyków”

Polscy producenci kosmetyków coraz bardziej skupiają się na działaniach w obszarze e-handlu. Nadal nie wykorzystują jednak ich w pełni. W najbliższej przyszłości kluczowym wyzwaniem dla tego segmentu będzie skalowanie sprzedaży online i lojalizacja internetowych klientów – wynika z raportu „E-commerce polskich producentów kosmetyków” K2 Precise.

18 marca 2021