Zwycięzcy pierwszej odsłony „Make TikToks Contest”
  • 0
  • 1
19.03.2021

Zwycięzcy pierwszej odsłony „Make TikToks Contest”

Poznaliśmy zwycięzców pierwszego konkursu TikToka skierowanego do polskiej branży marketingowej. „Make TikToks Contest” cieszył się dużą popularnością – nadesłano prawie 100 prac przygotowanych zarówno przez największe marki, jak i lokalne firmy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51617 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2021

Polskie marki kosmetyczne inwestują w e-commerce, ale z różną siłą. Raport „E-commerce polskich producentów kosmetyków”

Polscy producenci kosmetyków coraz bardziej skupiają się na działaniach w obszarze e-handlu. Nadal nie wykorzystują jednak ich w pełni. W najbliższej przyszłości kluczowym wyzwaniem dla tego segmentu będzie skalowanie sprzedaży online i lojalizacja internetowych klientów – wynika z raportu „E-commerce polskich producentów kosmetyków” K2 Precise.

18 marca 2021