Zwycięzcy Golden Arrow 2020
  • 0
  • 1
29.06.2020

Zwycięzcy Golden Arrow 2020

W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała Grand Prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Robert Widomski

4 lata temu

Patrząc na nagrodzonych to muszę stwierdzić że 9/10 zwycięzców to duże marki. Inaczej rzecz ujmując - wygrywają budżety. Jakoś nie mogę uwierzyć, że nie było zgłoszonych małych agencji, z małymi klientami ale ciekawymi rozwiązaniami w małych budżetach.
Zadaję sobie pytanie czy te konkursy jeszcze mają sens. Może nie ma co owijać w bawełnę i należy sprzedawać (już i tak się za uczestnictwo płaci) nagrody.
Pamiętam jak kilka lat temu byłem na wręczeniu jednej z "ważniejszych" nagród w branży kreatywnej (oczywiście płatne uczestnictwo), jedna z firm, bardzo znana w branży wychodziła po odbiór nagród kilkanaście razy !!!!! Nie mają kreatywnej konkurencji? W 40 mln kraju nie ma innych kreatywnych osób tylko tam? Ależ są ... tylko nie stać ich na opłacenie 20 kategorii :(.

Arian

4 lata temu

Golden Arrow 2020 Ustala się następujące opłaty za udział w Konkursie:
1890 zł (tysiąc osiemset dziewięćdziesiąt złotych) + 23% VAT za każdą zgłoszoną pracę w danej kategorii.
.
.
.
.
Firma, która za projekt kalendarza dostała 2 tys. nie wyłoży wpisowego 2,3 tys. na udział w konkursie.
I masz odpowiedź czemu wygrywają duże marki z dużymi kampaniami. Wysokie wpisowe jest po prostu formą selekcji. Żeby jakiś mały nie pokazał dużym ile można zrobić za wiele mniej.

29 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
29.06.2020

Omnichannel w obliczu pandemii – z ewolucji w rewolucję. Badanie firmy Colliers International w sektorze handlowym

Firma Colliers International przeprowadziła ankiety wśród przedstawicieli polskich oraz zagranicznych sieci i marek działających na polskim rynku handlu detalicznego. Badanie miało na celu poznanie ich opinii na temat przewidywań i planów dotyczących inwestycji w poszerzenie kanałów sprzedaży i komunikacji z klientem w najbliższej przyszłości. Wyniki ankiet opublikowano w raporcie „Omnichannel – z ewolucji w rewolucję”.