„Zwroty i reklamacje w sklepach internetowych” – raport firmy Merce.com
  • 0
  • 1
20.10.2020

„Zwroty i reklamacje w sklepach internetowych” – raport firmy Merce.com

Niemal w połowie przebadanych przez firmę Merce.com e-sklepów zwracane jest od 0 do 3 proc. zamówień. Mniej zwrotów mają duże sklepy, mniejsze – więcej. Co trzeci mały sklep w ogóle nie mierzy skali tego zjawiska. Ile zwracane towary kosztują sprzedawców? I czy można je rozpatrywać jedynie w kategorii strat?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53497 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 października 2020

19 października 2020