„Zwierciadło przyszłości” promuje żywienie medyczne - Marketing przy Kawie
„Zwierciadło przyszłości” na Dworcu Centralnym promuje żywienie medyczne
  • 0
  • 5
17.02.2025

„Zwierciadło przyszłości” na Dworcu Centralnym promuje żywienie medyczne

12 lutego, w Ogólnopolski Dzień Opiekuna, Fundacja Nutricia rozpoczęła kampanię „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”, pod hasłem „Każdy z nas”. Kampania ma przypominać, że w ciągu swojego życia każdy będzie opiekunem i pacjentem.

Działania pod hasłem „Każdy z nas” mają zwiększać świadomość wyzwań, przed którymi stają pacjenci i opiekunowie. Ma również edukować o tym, czym jest żywienie medyczne.

W ramach kampanii na Dworcu Centralnym ulokowano „Zwierciadło przyszłości” – instalację, która stała się punktem refleksji nad rolą pacjenta i opiekuna. Lustro, jako element interakcji, wyświetlało pytanie: „Czy znasz swoją przyszłość?”. Pokazywało też, że rola pacjenta i opiekuna jest nieunikniona dla każdego z nas.

  • 3
Akcja ambientowa na Dworcu Centralnym

Akcja ambientowa na Dworcu Centralnym

Akcja ambientowa na Dworcu Centralnym
Akcja ambientowa na Dworcu Centralnym

W przestrzeni miejskiej Warszawy, m.in. w Śródmieściu, przy Alejach Jerozolimskich czy na placu Unii Lubelskiej pojawiły się reklamy DOOH, które ukazywały wizerunki pacjentki i opiekunów, opatrzone inspirującymi hasłami.

Nośniki DOOH w kampanii Fundacji Nutricia

Na zakończenia dnia Pałac Kultury i Nauki rozbłysnął fioletowym światłem, określanym przez Fundację Nutricia jako symbol nadziei, mocy i siły.

Fundacja Nutricia i PKiN oświetlony na fioletowo

Do akcji włączą się także influencerzy, którzy podzielą się swoimi osobistymi historiami zmagań z chorobą lub pełnieniem roli opiekuna. Historie na Instagramie pod hasłem #JestemOpiekunem mają być inspiracją dla osób, które stoją przed podobnymi wyzwaniami.

Kampania edukacyjna „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą” ma na celu:

  • budowanie świadomości na temat żywienia medycznego jako integralnego elementu opieki zdrowotnej,
  • wsparcie pacjentów i ich opiekunów w procesie leczenia.

Od pierwszej edycji zrealizowanej w 2016 r. działania obejmowały edukację na temat wsparcia żywieniowego w chorobie nowotworowej. W kolejnych latach kampania została poszerzona o aktywności dotyczące neurologii, a także żywienia dojelitowego przez specjalny dostęp do przewodu pokarmowego (bezpośrednio do żołądka lub jelita) z uwzględnieniem różnych jednostek chorobowych, w których jest ono stosowane.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 lutego 2025