Związek Producentów Cukru wybiera agencję On Board Think Kong
  • 0
  • 0
11.04.2019

Związek Producentów Cukru wybiera agencję On Board Think Kong

Związek Producentów Cukru w Polsce rozpoczyna współpracę z On Board Think Kong. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację kampanii edukacyjnej. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu. Umowa została podpisana do końca 2019 r.

Kampania dla Związku Producentów Cukru będzie realizowana przez rok. Jej cele to:

  • edukacja w zakresie roli cukru w diecie człowieka,
  • pokazanie, że produkty zawierające cukier mogą być elementem zdrowej i zbilansowanej diety, połączonej z aktywnym trybem życia.

Działania agencji obejmą prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, wsparcie w tworzeniu treści oraz działania media relations. Kampanię zrealizuje zespół On Board Think Kong ukierunkowany na działania w zakresie PR, mediów społecznościowych, SEO i content marketingu.

11 kwietnia 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2019

Facebook wprowadza nowe narzędzia, które mają chronić marki i odbiorców reklam

Bezpieczeństwo osób korzystających z Facebooka jest priorytetem – przekonuje serwis. Aktualnie ponad połowa spośród 30 tys. osób czuwających nad bezpieczeństwem na portalu każdego dnia analizuje blisko 2 mln wpisów. 95% treści usuniętych z powodu nieautentyczności konta, promowania terroryzmu, nagości lub brutalności jest wykrywana przez systemy sztucznej inteligencji, zanim ktokolwiek je zgłosi – twierdzi firma.

10 kwietnia 2019