Związek Pracodawców AGD wybrał realizatora swojej kampanii
  • 0
  • 1
7.01.2013

Związek Pracodawców AGD wybrał realizatora swojej kampanii

Przetarg na realizację kampanii dla Związku Pracodawców AGD – Ceced Polska wygrała agencja Insignia. Przeprowadzi ona ogólnopolską akcję informacyjno-edukacyjną na temat poprawnego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 stycznia 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.01.2013

SAR konsoliduje branżę w ramach klastra komunikacji marketingowej

4 grudnia Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR podpisało umowę z Mazowiecką Jednostką Wdrażania Programów Unijnych na realizację projektu „Rozwój klastra komunikacji marketingowej regionu mazowieckiego SAR poprzez realizację badań i promocję”. Obejmuje on dwa komponenty – promocyjny i badawczy. W celu realizacji przyjętych założeń SAR rozpisał przetargi na działania wspierające ze strony agencji PR, interaktywnej oraz brand design.