- 1
- 1
Związek poliamoryczny w spocie wody owocowej
Spot „Napój, który ma wszystko” promuje wodę owocową Dash jako produkt, przy którym nie trzeba wybierać między zdrowiem a smakiem. Metaforą tego jest poliamoryczny związek kilku osób.
„Mówią, że nie można mieć wszystkiego. Nie zgadzam się z tym” – mówi prosto do kamery siedząca na kanapie kobieta. Następnie przedstawia Johna, swojego męża, który z wirtuozerią podrzuca naleśnik na patelni, i Cliffa, swojego… drugiego męża. Szybko okazuje się, że to nie koniec, a członków rodziny jest więcej.
– Tak jak nie idziemy na kompromisy w kwestii smaku, tak samo nie idziemy na kompromisy w kwestii kreatywności. Dlatego cieszymy się, że możemy współpracować z agencją kreatywną The Or i Freddiem Watersem. Dzięki temu kampania oddaje to, że jesteśmy zabawni i odważni – mówi Jack Scott, założyciel i CMO firmy Dash Water.
Marka opisuje swój produkt jako napój bezalkoholowy o smaku owocowym, produkowany w sposób etyczny z wykorzystaniem uratowanych, niekształtnych owoców.
Działania w Wielkiej Brytanii obejmą telewizję, OOH, media społecznościowe oraz sampling w miejscach sprzedaży. Kampanię stworzyła agencja Or, część sieci Mother.

Związek poliamoryczny w spocie wody owocowej Dash