Związek Miast Polskich z kampanią w roku 30-lecia samorządu terytorialnego
  • 0
  • 12
24.02.2020

Związek Miast Polskich z kampanią w roku 30-lecia samorządu terytorialnego

„Jedno dla wszystkich, wszystkie dla jednego” – to hasło kampanii wizerunkowej Związku Miast Polskich. Działania podkreślają znaczenie współpracy środowiska samorządowego, mają wzmacniać poczucie wspólnotowości i wskazywać, że członkostwo w związku przynosi korzyści płynące ze współdziałania pomiędzy miastami. To szczególnie ważne w roku, w którym obchodzimy 30-lecie samorządu terytorialnego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Grzegorz

2 lata temu

Bardziej to akurat przypomina przytyk do Warszawy, że tylko stolica dostaje najwięcej pieniędzy i ma zysk, vs rzeczywiste wplywy z podatków...
Sprytnie to grafik ukrył- niby pozytywną akcja a tu bęc Warszawie.

 

24 lutego 2020