Związana kobieta i „mieszanie kolorów” niezgodne z Kodeksem etyki reklamy - Marketing przy Kawie
Związana kobieta i „mieszanie kolorów” niezgodne z Kodeksem etyki reklamy
  • 0
  • 1
26.09.2014

Związana kobieta i „mieszanie kolorów” niezgodne z Kodeksem etyki reklamy

Do KER wpłynęły kolejne skargi na reklamy. Dotyczą one m.in. kreacji Nazwy.pl, ukazującej związaną i zakneblowaną kobietę. Wzburzenie odbiorców wzbudziła też np. reklama płynu do chłodnic, którą opatrzono zdjęciem mężczyzny leżącego w łóżku z trzema kobietami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55093 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 września 2014