Zuza Krajewska i Oskar Zięta w projekcie Alfa Romeo „Powered by emotions” - Marketing przy Kawie
Zuza Krajewska i Oskar Zięta w projekcie Alfa Romeo „Powered by emotions”
  • 2
  • 0
18.07.2019

Zuza Krajewska i Oskar Zięta w projekcie Alfa Romeo „Powered by emotions”

Fotografka Zuza Krajewska i projektant Oskar Zięta zostali zaproszeni przez Alfę Romeo do udziału w kampanii „Powered by emotions”. Opowiada ona o sile emocji i prezentuje modele Giulia i Stelvio samochodów tej marki. To pierwszy tego typu lokalny projekt włoskiej marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56070 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 lipca 2019